השוק

ישראל קנדה רכשה את בניין לאומי ב-440 מיליון שקל

אקרו נדל"ן הודיעה כי חתמה על עסקה עם ישראל קנדה למכירת חלקה של אקרו בבניין הסניף המרכזי של בנק לאומי. שתי החברות רכשו במשותף את הבניין ביוני 2017 במסגרת מכרז אותו ערך בנק לאומי, תמורת סכום של כ-277 מיליון שקל
ארנולד נטייב | 
צחי, זיו ואילן - אקרו נדלן (צילום אלירן אביטל)
אקרו נדל"ן הודיעה היום (חמישי), כי חתמה על עסקה עם ישראל קנדה למכירת חלקה של אקרו בבניין הסניף המרכזי של בנק לאומי הממוקם בפינת הרחובות יהודה הלוי והרצל בתל אביב. המכירה תהיה לפי שווי של 440 מיליון שקל.
שתי החברות רכשו במשותף את הבניין ביוני 2017 במסגרת מכרז אותו ערך בנק לאומי, תמורת סכום של כ-277 מיליון שקל. בעסקה שנחתמה היום רכשה ישראל קנדה את חלקה של אקרו, מחצית מהבניין כאמור, תמורת 220 מיליון שקל - סכום המשקף שווי של 440 מיליון שקל למגרש בשלמותו.
המגרש שבתחומו ממוקם הסניף משתרע על שטח של כ-1,600 מ"ר. מאז שרכשו את הקרקע, פעלו שתי החברות להשבחת הנכס, פינוי השוכר ואישור תב"ע חדשה במסגרת תכנית המתאר תא/5000. לאחר שסיימו תהליכים אלה בהצלחה, החליטה אקרו לממש את חלקה במתחם תוך שהיא נהנית מרווח הון ניכר כתוצאה מההשבחה ומעליית מחירי הנדל"ן.
כיום, מאפשרת התב"ע החדשה זכויות למגדל בגובה של כ-40 קומות בשטח כולל של כ-38 אלף שקל, כשרובו, כ-24 אלף מ"ר מיועד למסחר, תעסוקה או מלונאות. כ-11 אלף מ"ר מיועדים לבניית 102 יחידות דיור וכ-3,500 מ"ר נוספים מיועדים לשימושים ציבוריים שיהיה על היזם להקים עבור העירייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה