השוק

תשנה את שוק הקפה? השת"פ החדש בין החברה הישראלית לנסטלה

אנרג'ין הודיעה לבורסה לניירות ערך כי התקשרה בהסכם עם תאגיד המזון הבינ"ל בהסכם למתן שירותי ניתוח מידע גנטי לשם השבחת צמחי קפה: "הסכם זה הינו הסכם ראשון בין החברות ומהווה צעד חשוב, כחלק מאסטרטגיית החברה לבצע פרויקטים עם תאגידי ענק"
כפיר אדר | 
מנכ"ל החברה גיל רונן וו"ר החברה אסף לוי (צילום שי בראל)
הבורסה לניירות ערך קיבלה אמש (חמישי) פנייה רשמית מאנרג'ין, החברה המובילה בתעשיית השבחת הזרעים באמצעות בינה מלאכותית, שהתקשרה עם תאגיד המזון הבינלאומי נסטלה בהסכם למתן שירותי ניתוח מידע גנטי לשם השבחת צמחי קפה.
על פי ההודעה: "עולם גידול הקפה עומד כיום מול אתגרים משמעותיים הנובעים מההתחממות כדור הארץ, התפשטות מזיקים ומחלות התוקפות את צמחי הקפה, כמו גם בעלייה בצריכה ובדרישות השוק לקפה איכותי יותר. להערכת החברה, ניתוח המידע הגנטי בעזרת כלי הבינה המלאכותית של החברה, צפוי לעזור להשבחת זני קפה כך שיתאימו טוב יותר להתמודדות עם האתגרים הללו".
עוד נמסר: "בתמורה להעמדת השירותים, תהיה החברה זכאית לתשלום בסך של מאות אלפי דולרים, אשר ישולמו לפי אבני דרך, כאשר להערכת החברה, חלק משמעותי מהתשלום צפוי להיות מוכר על ידי החברה כבר בשנת 2021. ההסכם ניתן לביטול על-ידי כל אחד מהצדדים, בכפוף למתן הודעה מוקדמת". 
לסיום נכתב: "הסכם זה הינו הסכם ראשון בין החברות ומהווה צעד חשוב, כחלק מאסטרטגיית החברה לבצע פרויקטים עם תאגידי ענק בינלאומיים, אשר בוחרים להשתמש בכלי הבינה המלאכותיים של החברה בכדי להאיץ ולשפר את תהליכי ההשבחה הטבעית של הגידולים החקלאיים החשובים ביותר עבורם, הערכות החברה בדבר הצלחה בהתאמת זני קפה ובדבר מועדי ההכרה בהכנסה מההסכם מהוות מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה