השוק

מפתיע: אלו החברות שהדוג'קוין עקף בשווי השוק

הכי מפתיע שיש. המטבע הדיגיטלי שהתחיל כהלצה על מסחר במטבעות דיגיטליים עבר בשווי שוק חברות ומותגי ענק בינלאומיים, כיום שווי השוק של המטבע הדיגיטלי מוערך ב-34.31 מיליארד דולר
אביחי דלאל |  1
מטבעות דיגיטליים (צילום Pexels)
דוג'קוין, המטבע הדיגיטלי שהחל כבדיחה על סוחרים במטבע דיגיטלי ממשיך להפתיע. למרות המחיר הנמוך שלו שעומד על 0.246 דולר אמריקאי, שווי השוק שלו עומד על 34.31 מיליארד דולר ובכך עקף חברות נחשבות מאוד ברמה הבינלאומית.
שווי השוק של הדוג'קוין עקף את שווי השוק של חברות כמו: רשת הפיצריות הבינלאומית דומינוס פיצה ששווי השוק של 15.25 מיליארד דולר, חברת האופנועים היוקרתיים הארלי דיווידסון עם שווי שוק מוערך של כ-6 מיליארד דולר, רשת הענן "דרופבוקס" עם שווי שוק של כ-10 מיליארד דולר. ומותגים נוספים כמו מותג הספורט "אנדר ארמור", רשת ההלבשה פוט לוקר, אחד העיתונים המצליחים בעולם "הניו יורק טיימס" ורשת ההנעלה קרוקס.
כאמור, הדוג'קוין החל כהלצה ומחירו הוא נמוך משמעותית לעומת מטבעות דיגיטליים שונים. הביטקוין רק השבוע שבר את שיא השיאים ועמד על 65 אלף דולר והיום (שישי) צנח ל-61.5 אלף דולר, מטבע האת'ריום עומד על מחיר של למעלה מ-2,400 דולר והביננס קוין על כ-540 דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התחיל כהלצה, ויסתיים ...
    בר סמכא 04/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כהפלצה.
    סגור