השוק

עלייה של פי 8 בהכנסות הרבעון של אינטרקיור - הסתכמו ב-33 מיליון דולר

אומדן ראשוני של תוצאות הרבעון הראשון של אינטרקיור מגלה כי הכנסות החברה זינקו פי 8 ביחס לרבעון המקביל אשתקד; אינרקיור: העלייה בהנכסות תימשך לכל אורך 2021
ניצן כהן | 
אהוד ברק (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
חברת הקנאביס הרפואי אינטרקיור מדווחת על אומדן ראשוני של תוצאות הרבעון הראשון של השנה. מנתוני החברה עולה כי הכנסות הרבעון של החברה זינקו ל-33 מיליון שקל , המשקף גידול של פי 8 בהשוואה להכנסות של 4 מיליון שקל בתקופה המקבילה ועלייה של 22% ביחס להכנסות הרבעון הרביעי של השנה.
מהחברה נמסר כי העלייה בהכנסות מקורה ביישום המוצלח של אסטרטגיית הצמיחה של החברה שכוללת הסכמי שיתוף הפעולה אסטרטגיים.
הכנסות הרבעון הראשון משקפות את הגידול המתמשך בביקוש למוצרים הממותגים של קנדוק ולהרחבת רשת בתי המרקחת גבעול המתמחה בניפוק קנאביס רפואי. החברה צופה כי מגמה זו תימשך ברבעון השני ולאורך שנת 2021. בנוסף, הגידול החד בהכנסות משקף את תרומתם של ההסכמים האסטרטגיים והבלעדיים עליהם חתמה החברה לאורך 2020 עם ענקיות עולמיות בתחום הקנאביס.
בנוסף, ההסכמים האסטרטגיים עם המותגים המובילים בתעשייה, ביניהם Aphria, Tilray, Organigram, Charlotte's Web ולאחרונה Cookies ממצבים את המובילות של אינטרקיור בשווקי היעד הבינלאומיים, כולל אירופה.
אינטרקיור גייסה כ-180 מיליון שקל עם השלמתו לאחרונה של המיזוג לספאק הקנדי. תחילת המסחר בבורסת טורונטו וההודעה לאחרונה על רכישת חברת 'Better' ממצבים את אינטרקיור כחברת הקנאביס הגדולה ביותר מחוץ לצפון אמריקה. יתר על כן, אינטרקיור מצפה להירשם למסחר בנאסד"ק עד סוף הרבעון השני.      
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה