השוק

ליאונרדו דיקפריו בהשקעת ענק בחברה ישראלית

ליאונרדו דיקפריו שידוע בפעילותו לטובת פיתרון משבר האקלים השקיע לאחרונה בפיתוח ישראלי בתחום הפוד טק לצד חברה אמריקאית, ""נוכל לפתור את המשבר באמצעות שינוי המזון שלנו"
מערכת ice | 
לאונרדו דיקפריו (צילום פייסבוק)

הכוכב ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו התחיל להשקיע לאחרונה בפיתוח ישראלי בתחום הפוד-טק, זאת לאחר שהתחיל לשמש כיועץ לשתי חברות העוסקות בפיתוח בשר בקר מתורבת, אחת מהן - ישראלית המבוססת על מחקרי הטכניון. דיקפריו ידוע בפעילויותיו לשיפור איכות הסביבה העולמית, ומחזיק בקרן תרומות לצרכים אלו.

אחד הענפים החמים בתעשיית הפוד-טק נוגע לתחליפי הבשר, כשישראל, אומת סטארטאפים והחידושים מהווה כר פורה למגוון פיתוחים בנושא. אחד השמות הבולטים היא אלף פארמס (Aleph Farms), בה התחיל ידקפריו להשקיע ולשמש כיועץ של החברה לצד חברה מקבילה בתחום - מוסה מיט האמריקאי. בחזרה לאלף פארמס הישראלית. החברה נוסדה בשנת 2016 כחברת חממת הפוד-טק The Kitchen של קבוצת שטראוס בזיכיון ובתמיכה של רשות החדשנות. 

הסטייק המתורבת של אלף פארמס

החברה מפתחת טכנולוגיה לייצור בשר בקר (סטייק) מתאי פרה טבעיים, על בסיס הטכנולוגיה של פרופ' שולמית לבנברג מהטכניון, כשהתהליך אינו מצריך גידול או פגיעה בבעלי חיים. החברה השלימה 3 שנות פיתוח במסגרת החממה וכעת פועלת כחברה עצמאית. על ההד סביב אלף פארמס תגיד העובדה שמאז הקמתה, גייסה החברה כ-14.4 מיליון דולר, ומושקעים בה תאגידי המזון שטראוס גרופ, Cargill וענקית המזון השוויצרית Migros. כעת ממשיכה אלף פארמס במלוא המרץ את המסע בדרך להיות אחת מהחלוצות למסחר סטייקים "מתורבתים".
דיקפריו הגיב על התפקיד ואמר, "אחת הדרכים המשפיעות ביותר בהן נוכל לפתור את משבר האקלים היא באמצעות שינוי של מערכת המזון שלנו. Mosa Meat ו-Aleph Farms מציעות דרכים חדשות לספק את הביקוש העולמי לבקר, תוך כדי פתרון של מספר בעיות דחופות המזוהות כיום עם ייצור בשר בקנה מידה תעשייתי. אני שמח מאוד להצטרף אליהן כיועץ וכמשקיע בעודן מתכוננות להציע בקר מתורבת לצרכנים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה