השוק

דרמה באלעל: המנכ"ל אביגל שורק עזב את תפקידו

אביגל שורק מנכ"ל אל על עוזב את תפקידו לאחר שהוביל את החברה במסע גיוס הכסף מהמדינה וזאת רגע לפני עונת התיירות הגדולה שאמורה להחזיר את החברה לימים טובים יותר; שורק ימונה למנכ"ל דלק US
ניצן כהן |  1
אביגל שורק (צילום Magma Images, יוטיוב/ IASMAGAT)
אביגל שורק מנכ"ל אל על עוזב את תפקידו לאחר שהוביל את החברה במסע גיוס הכסף מהמדינה וזאת רגע לפני עונת התיירות הגדולה שאמורה להחזיר את החברה לימים טובים יותר.
ההתפטרות של אביגל שורק לא באה לעולם ממקומות של ריב ומדון אלא שקיבל הצעה לנהל את דלק US. לא ברור מדוע מנכ"ל של חברת התעופה הלאומית של ישראל שזוכה להגנה (וכסף) אינסופיים מהציבור הישראלי הולך לנהל חברה שמתמודדת בעולם העסקים בתנאי שוק, ללא הזרמה בלתי פוסקת של כסף מהמדינה.
 
ממכתב ההתפטרות שהגיש שורק ליו"ר החברה, עמיקם בן צבי, עולה כי שורק מעוניין לסגור מעגל לאחר שעבד 10 שנים בדלק US אולם נזכיר: דלק US פועלת בתנאי תחרות מלאים וללא הזרמות כסף בלתי פוסקות מהמדינה ולכן ניתן להניח שאם שורק לוקח על עצמו את המעבר מהכיסא הנוח באל על לכיסא המאתגר בדלק US - הוא יקבל לפחות תגמול הולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיהיה בהצלחה, אביגל. גם אני לא מאמין באל על חרדית.
    אבי אוזן 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חברת תעופה צריכה לטוס 7 ימים בשבוע, כולל בשבתות. אם זה לא מתאפשר, שים את המפתחות על השולחן ושיחפשו פראייר אחר שיוביל את המשימה חסרת הסיכוי הזאת. אסור לערבב דת ועסקים. בטח לא בתחום רגיש כמו תעופה בינ"ל.
    סגור