כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את השוק: המוצר האהוב נמכר ב-4 שקלים בלבד

מתכננים לערוך קניות בקרוב? כדאי שתכירו את המבצע המיוחד של רשת "רמי לוי שיווק השקמה". הקמעונאית ממשיכה לעקוף את המתחרות ומציעה את המוצר המוכר של קבוצת אסם ב-4 שקלים בלבד
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני, shutterstock)
רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יצאה במבצע עבור קהל לקוחותיה, במסגרתו שקית פסטה (500 גרם) של קבוצת אסם נמכרת ב-4 שקלים בלבד. כידוע, החברה משווקת את הפסטה בשלל צורות שונות כגון מקרוני, צדפים גדולים, צינורות, קרניים ומסולסלים.
אחריה מככבת הקמעונאית "יוחננוף" אשר מציעה את אותו המוצר ב-5.90 שקלים. כעת, הרשת יצאה גם היא במבצע ועל רכישת שתי יחידות משלמים 10 שקלים בסך הכל.  לעומת זאת, רשתות הסופרים "שופרסל" ו"ויקטורי" מוכרות את המוצר של אסם ב-6.50 שקלים ו-6.90 בהתאמה. יש לציין, המחירים הללו אינם נכללים במסגרת מבצע במחלקת הקטניות של רשתות השיווק.  ביחס לרשת "קרפור", מוצר הפסטה של קבוצת אסם נמכר ב-7 שקלים. כעת, רשת המזון יצאה במבצע מיוחד ועל שתי שקיות פסטה תשלמו 8 שקלים. 
רשתות המזון נבדקות על כל מהלך צרכני שהן מובילות ובאופן שהוא משפיע על הכיס של האזרח הממוצע בישראל.  בשנים האחרונות נרשמת תחרות גוברת בשוק האלכוהול בין הרשתות. בבדיקה שערכנו לאחרונה, ערכנו סקירה מעמיקה ביחס למבצעים וההטבות שעליהם הכריזו רשתות השיווק הגדולות, זאת בכדי למשוך לקוחות ולהגדיל את צבר ההכנסות. 
בהשוואה של מחירי סל מזון, שכולל לא מעט מוצרי אלכוהול, הסל הזול ביותר אותר ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" אשר עלותו מסתכמת ב-509 שקלים. בניגוד לכך, הסקר היקר ברשת נמצא ברשת "טיב טעם" עם 581 שקלים. 
רשת "קרפור היפר" ניצבת במקום השני עם סל מוצרי אלכוהול שעלותו היא 554.80 שקלים ואחריו מופיעה הקמעונאית "יוחננוף" שמציעה לקהל לקוחותיה סל עם מוצרים אלכוהוליים במחיר של 566.90 שקלים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה