השוק

ביטוח ישיר בירידה: כמה בכל זאת הרוויחה ב-2021?

חברת הביטוח סיכמה את 2021 עם רווחים של 206 מיליון שקל, זאת בהשוואה ל-213 מיליון שקל ב-2020. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 60 מיליון שקל
מערכת ice | 
ביטוח ישיר (צילום Magma Images)
​ביטוח ישיר מסכמת את שנת 2021 עם רווח כולל של כ-206 מיליון שקל, זאת לעומת רווח של כ-213 מיליון שקל ב-2020. הרווח הכולל ברבעון הרביעי של 2021 הסתכם בכ-60 מיליון שקל, זאת בזמן שהחברה ממשיכה לצמוח בהיקפי הפרמיות במוצרי הבריאות, דירות וחיים. בנוסף, החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 60 מיליון שקל.
הפרמיות ברוטו של החברה הסתכמו בכ-2.29 מיליארד שקל בהשוואה לכ-2.38 מיליארד מיליארד שקל אשתקד, קיטון של כ-4%. הקיטון בפרמיות ברוטו נבע מקיטון בענפי הרכב ומהפסקת שיווק מוצר תאונות אישיות במאי השנה. ירידה זאת מותנה בזכות עליה בהיקף הלקוחות בתחומי דירות, חיים ובריאות, כך שברבעון האחרון צמחו הפרמיות ברוטו בכ-1%.
מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר: "אנו מסכמים שנה נוספת עם רווח כולל הגבוה מ-200 מיליון ש"ח הודות למספר רגליים חזקות ולתוצאות טובות משוק ההון וזאת על אף שנה מאתגרת בענף הרכב. מנועי הצמיחה שלנו נשענים על תחומי הריסק, הבריאות והדירות שממשיכים לצמוח וכמובן שיפור הרווחיות בתחום הרכב. סיימנו את תהליך טיוב התיק בתחום הרכב ובנוסף, המותג הדיגיטלי '9', ממשיך לעלות על התחזיות ותופס נפח משמעותי יותר בהיקפי הפעילות.
עוד הוסיף: "אנו מעריכים שנראה את פירות כלל התהליכים, לרבות בתחום הטכנולוגיה, החדשנות והדאטה בשנים הקרובות. בימים אלה השקנו את מועדון הלקוחות הראשון בענף הביטוח ונמשיך לפעול ולהיות ראשונים וייחודיים כדי להוביל את שוק הביטוח הישיר בישראל, לטובת הלקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה