השוק

יצרני האנרגיה הירוקה, חוגגים את האינפלציה: "גידול של 49%"

חברת אנלייט מדווחת על צמיחה של כמעט 50 אחוז בהכנסות: "סביבת האינפלציה הגבוהה מיטיבה עם הפרויקטים הבשלים שלנו"
מערכת ice | 
פרויקט רוח של אנלייט (צילום אנלייט)
חברת אנלייט המובילה פרוייקטים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשים, פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה. במדד ה-Non Gaap, הכנסות החברה גדלו בכ-49% ל-131 מיליון שקלים, כמו כן ה-FFO גדל ב-59% ל-73 מיליון שקלים. באשר לתוצאות ה- IFRS, הכנסות החברה גדלו ב-60% ל-112 מיליון שקלים.
 
בעקבות הנתונים החיוביים, החברה הודיעה כי היא מאשררת את התחזיות לשנת 2022 וצופה הכנסות Non Gaap בהיקף של 610-640 מיליון שקלים. כמו כן היא מציינת  צפי להספק מניב של 2 גיגה וואט עד שנת 2023 שמוערך בהכנסות בקצב שנתי של כ-1.2 מיליארד שקלים. עוד אומרים בחברה שפרויקט "Gecama"  בספרד צפוי להתחבר ברבעון השלישי השנה ועשוי להניב "Upside" בשורת ההכנסות בהיקף של 140 מיליון ש"ח בשנת 2023, בעקבות מחירי החשמל הגבוהים בספרד
 
גלעד יעבץ מנכ"ל אנלייט, מסר בין השאר כי: "סביבת האינפלציה הגבוהה מיטיבה עם הפרויקטים הבשלים שלנו, אשר נהנים מהצמדה למדד המחירים לצרכן או לחלופין נהנים מהמחירים הגבוהים בשווקי החשמל באירופה, ומנגד לפרויקטים שלנו חשיפה נמוכה מאוד לסביבת הריבית לאור מהלכי גידור ריבית שהחברה ביצעה בשנים בהן הריבית הייתה בשפל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה