השוק

כ-100 מיליון שקלים: גיוס מוצלח לחברת האשראי החוץ-בנקאי

אס.אר. אקורד השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בגיוס אג"ח בהיקף של כ-100 מיליון שקלים. החברה זכתה לביקושים גבוהים בתום הרבעון. סך תיק האשראי של החברה הסתכם בכ-1.3 מיליארד שקל
מערכת ice | 
מניות (צילום pexels)
חברת האשראי החוץ-בנקאי הישראלית, אס.אר. אקורד, מעדכנת כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בגיוס אג"ח (סדרה ב') צמודת מדד, בהיקף של כ-100 מיליון שקלים בריבית צמודה של 1.25%. החברה זכתה לביקושים גבוהים בסך של כ-175 מיליון שקלים בתום הרבעון הראשון לשנת 2022. 
אס.אר. אקורד, שבשליטת איש העסקים עדי צים ובניהולו של רו"ח גיל הוכבוים, מחזיקה בתיק אשראי של יותר מ-1.3 מיליארד שקלים נכון ל-31 במרץ 2022. במסגרת השלב המוסדי נהנתה החברה מביקושי יתר של כ-175 מיליון שקלים, שמתוכם בחרה לגייס כ-100 מיליון שקלים. את הגיוס הובילו רוסאריו חיתום ואוריון חיתום. גיוס האג"ח האחרון, כאמור בהיקף של כ-100 מיליון שקלים, התבצע במח"מ של כ-2.87 שנים ובריבית צמודה בשיעור שנתי של 1.25%, המדורגות על ידי מידרוג בדירוג A3 עם אופק חיובי. 
 
עדי צים, בעל השליטה באס.אר. אקורד: "אנו מודים למשקיעים המוסדיים על היענותם הגבוהה בהנפקה, וזאת בתקופה בה שוק האשראי החוץ בנקאי סובל מסנטימנט שלילי עקב הודעות של חברות שונות, כולל הודעת חברת גיבוי אחזקות שיצאה במהלך יום המכרז המוסדי. השוק גילה הערכה רבה לאס.אר אקורד בתקופה זו, הן בביקושים והן בעלויות אל מול החלופות. הביקוש הגבוה שנרשם ושיעור הריבית שנקבע, לרבות הגדלת מסגרת אשראי מאחד הבנקים המממנים של החברה, מבטאים לראייתנו את המשך הבעת אמון משוק ההון ומהמערכת הבנקאית, כחברה יציבה וחזקה לטווח ארוך. הגיוס ישמש את צרכיה השוטפים של החברה ויאפשר להמשיך בעשייה להשאת ערך עבור בעלי המניות של החברה".
במהלך השבוע שעבר, דיווחה החברה על עדכון מסגרת האשראי של החברה מאחד הבנק המממנים שלה, לסך של 450 מיליון שקל (חלף סך של 350 מיליון שקל), כך שקווי האשראי הבנקאיים המאושרים של החברה מסתכמים לכ- 900 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה