השוק

אמנון שעשוע חוגג: גיוס של 64 מיליון דולר לסטארטאפ

AI21 Labs, חברת הסטארט-אפ הישראלית שעוסקת בעיבוד שפה טבעית (NLP), ממשיכה לצמוח והתעלתה על סבב הגיוס הקודם שעמד על 50 מיליון דולר, כאשר גייסה בסבב B סכום של 64 מיליון דולר לפי שווי של 664 מיליון דולר
מערכת ice | 
סטארטאפים (צילום pixabay)
AI21 Labs, חברת הסטארט-אפ הישראלית של אמנון שעשוע שעוסקת בעיבוד שפה טבעית (NLP), הודיעה היום (שלישי) על גיוס 64 מיליון דולר. על פי ההודעה, הגיוס בוצע לפי שווי של 600 מיליון דולר לפני הכסף (או 664 מיליון דולר, אחרי הכסף) והובל על ידי Ahren Innovation Capital, קרן בריטית שכוללת בין שותפיה המדעיים שורה של חוקרים בכירים מאוניברסיטת קיימברידג.
יואב שוהם, פרופ' למדעי המחשב מסטנפורד ומומחה מוביל לבינה מלאכותית, והיזם אורי גושן, הקימו את החברה ביחד ב-2017 ומאז מכהנים יחד כמנכ"לים משותפים. שנה לאחר מכן הצטרף אליהם מייסד מובילאיי ואורקם, פרופסור אמנון שעשוע, שהוגדר גם הוא כאחד המייסדים. 
עוד לפני הגיוס הנוכחי, משקיעים כמו פיטנגו, TPY Capital, וולדן קטליסט (Walden Catalyst), פרופ' שעשוע והיזם מארק לסלי, היו חלק מהמשקיעים שסייעו לחברה בגיוס של כ-55 מיליון דולר. בסוף השנה שעברה, בסבב הגיוס הקודם שלה, עמדה שוויו של AI21 על 400 מיליון דולר, מה שאומר שהחברה רשמה צמיחה של 50% בשוויה, כשהיא מעסיקה כ-120 עובדים. 
AI21 השיקה בסוף 2020 את המוצר המסחרי הראשון שלה וורדטיון (Wordtune), כשעד אז נדרשה החברה לתקופת דגירה ממושכת. מדובר על תוסף לדפדפן המספק הצעות לשכתוב של טקסטים באנגלית שנכתבים בג'יימיל, גוגל דוקס, בפייסבוק או ביישומים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה