השוק

אופל בלאנס מפרסמת את תוצאות הרבעון השני, כמה היא הרוויחה?

אופל בלאנס השקעות, חברה מובילה במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, מדווחת היום על הכנסות: שיא לרבעון השני לשנת 2022.הכנסות שיא של כ-22.1 מיליון ש''ח ברבעון, גידול של כ-39% בהשוואה לשנה שעברה; הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-7.7 מיליון ש''ח

מערכת ice | 
אופל בלאנס (צילום אופל בלאנס)
אופל בלאנס פועלת לטיוב תיק לקוחותיה בצורה שמרנית, תוך גידול מבוקר ואחראי בפעילות הקבוצה מרבעון לרבעון, ולצד שמירה על יציבות הפסדי האשראי. תיק הלקוחות נטו של החברה גדל בכ-58% ביחס לאשתקד,

דני מזרחי. צילום: יח''צ
מסך של כ-323 מיליון ש''ח ברבעון השני של 2021, לכ-510 מיליון ש''ח בסוף הרבעון השני של 2022. היקף הפסד האשראי של אופל בלאנס לרבעון הסתכם בכ-2.5 מיליון ש''ח, כ-0.41% מסך עסקאות הניכיון של החברה. הגידול בהיקף הפסדי אשראי נובע בחלקו עקב גידול בתיק האשראי ובשל השפעת השינויים של הגורמים המאקרו כלכליים במודל ההפרשה להפסדי אשראי.
דני מזרחי, מנכ''ל אופל בלאנס השקעות: ''בתקופה האחרונה אנו רואים את החשיבות של ניהול תהליכי חיתום מקצועיים וקיומם של מנגנוני בקרה בהעמדת אשראי, והניסיון הרב שנצבר בחברה לאורך 26 שנות פעילותינו בתחום בא לידי ביטוי בשיעור נמוך של חובות מסופקים ביחס למתחרים, במקביל לצמיחה מבוקרת ובהתאם לאתגרים שעומדים בפני ענפים שונים בכלכלה הישראלית. הייחודיות בפעילותה של אופל היא בפיזור הרחב של הלקוחות העמדת אשראי כנגד בטוחות מתאימות, והמקטין משמעותית את הסיכון. אנו נמשיך לספק מענה פיננסי מקצועי ומקיף ולהיות גורם המסייע לצמיחתם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל.''
ההכנסות משירותים פיננסיים ברבעון השני של שנת 2022 הסתכמו בכ-22.1 מיליון ש''ח, גידול של כ-39.4% ביחס להכנסות של כ-15.8 מיליון ש''ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מגידול בפעילות הקבוצה ובכלל זה גידול של כ-58% בתיק הלקוחות בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
 
ההכנסות משירותים פיננסיים נטו בניכוי הוצאות הפסדי אשראי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכמו בכ-17.1 מיליון ש''ח (77.4% מההכנסות), גידול של כ-20.1% בהשוואה לכ-14.2 מיליון ש''ח (כ-89.8% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בשיעור הרווחיות של אופל נובע מהגדלה מבוקרת של הפרשה להפסדי אשראי, כתוצאה מהרחבת פעילות הקבוצה והגדלת תיק הלקוחות.
הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכם בכ-7.7 מיליון ש''ח, גידול של כ- 27.3% בהשוואה לרווח נקי של כ- 6.0 מיליון ש''ח ברבעון השני של שנת 2021. הגידול ברווח הנקי מקורו בגידול בהכנסות עקב עליה בהיקף הפעילות של הקבוצה.
תיק הלקוחות של אופל לרבעון השני של שנת 2022 הסתכם לשיא של כ-510 מיליון ש''ח, גידול של כ-58% לעומת
תיק לקוחות בהיקף של כ-323 מיליון ש''ח ברבעון המקביל אשתקד. החברה מתקדמת לעבר היעד להעמדת
משכנתאות בהיקף כולל של 80 מיליון ש''ח ברוטו בשנת 2022: נכון למועד פרסום הדוח העמידה הקבוצה
ללקוחותיה משכנתאות בהיקף כולל של 65 מיליון ש''ח ברוטו.
דני מזרחי, מנכ''ל אופל בלאנס השקעות: ''הייחודיות בפעילותה של אופל היא בפיזור הרחב של הלקוחות והעמדת
אשראי כנגד בטוחות מתאימות, המקטין את הסיכון. אנו נמשיך לספק מענה פיננסי מקצועי ומקיף ולהיות גורם המסייע לצמיחתם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל''
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה