השוק

מכרזים לחנויות במתחם הקאנטרי החדש של חדרה החלו

החברות צמח המרמן והולמס פלייס מציעות להשכרה במתחם שטחים מסחריים בהיקף 2,800 מ"ר לטובת חנויות בטווח גדלים שנע בין 70 ל-300 מ"ר, ובמחירים של 150-200 שקל למ"ר
מערכת ice | 
מתחם הקאנטרי (צילום צמח המרמן)
החברות צמח המרמן והולמס פלייס החלו לשווק את שטחי המסחר במתחם הקאנטרי קלאב שהן מקימות בחדרה. החברות משקיעות כ-66 מיליון שקל בהקמת מתחם ובו מועדון "פמילי", המשלב קאנטרי קלאב עם מועדון כושר פרימיום.
החברות מציעות להשכרה במתחם שטחים מסחריים בהיקף 2,800 מ"ר לטובת חנויות בטווח גדלים שנע בין 70 ל-300 מ"ר, ובמחירים של 150-200 שקל למ"ר. במתחם ייבנו גם 150 מקומות חניה. המתחם בחדרה ממוקם ברחוב חטיבת גולני בעיר ומשתרע על מגרש של כ-20 דונם, הכולל שטח בנוי של קאנטרי קלאב כ-3,500 מ"ר ושטחי מסחר בשטח של 2,800 מ"ר, ובו חדר כושר, בריכת שחייה מקורה, חדרי חוגים, סאונות, שטחי מסחר כאמור, ושטחי חוץ בהם בריכה חיצונית, בריכות ילדים, מדשאות גדולות ואזורי ישיבה.
 
הפרויקט ייבנה בשיטת D.B.O.T (תכנון, בנייה, הפעלה ומסירה) לפי הסכם מול עיריית חדרה לתקופה של כ-25 שנה. לטובת הפרויקט ופרויקטים עתידיים משותפים, הוקמה לפני כשנתיים על ידי צמח המרמן והולמס פלייס חברה ייעודית (SPC) אשר תבנה את המועדון, תפעיל אותו במשך כל התקופה ובסיומה תמסור אותו לעירייה.
לדברי מעין אברבוך טמיר, מנהלת תחום נכסים מניבים בצמח המרמן, "אני מברכת על שיתוף פעולה שני ומוצלח עם הולמס פלייס. חברת צמח המרמן מביאה לשותפות את ניסיונה רב השנים בתכנון וביצוע פרויקטים בענף הבנייה, והולמס פלייס מביאה את ניסיונה בהפעלת מועדוני כושר ובריאות ברחבי הארץ. המתחם יוקם בסמוך לשכונות הפארק ובית אליעזר ויתמקד בחנויות ובתי עסק שיציעו פעילויות פנאי ובילוי.
"זרוע הנכסים המניבים של צמח המרמן התרחבה בשנים האחרונות וכוללת שטחי מסחר, תעסוקה ופנאי במקומות שונים בארץ. אחד העקרונות המנחים אותנו הוא התאמת הנכסים לשוכרים והתאמת השוכרים לסביבה הכללית. מה שמתאים במתחם בצלאל בתל אביב לאו דווקא מתאים בבית שמש".
הפרויקט בחדרה הוא שיתוף הפעולה השני כאמור בין צמח המרמן לרשת הולמס פלייס, לאחר שהקימו במשותף פרויקט דומה שכבר נפתח בכפר סבא הירוקה. המועדון בכפר סבא משתרע על שטח של כ-10 דונם וכולל קאנטרי קלאב בשטח בנוי של כ-3,500 מ"ר ובו בריכה מקורה חצי אולימפית, בריכה טיפולית, חדר כושר ענק הצופה אל הבריכה, חדרי חוגים, חדר חוגי ילדים, קפטריה ומשרדים. בשטחים החיצוניים נבנתה בריכה חיצונית ובריכת פעוטות חיצונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה