השוק

המשבר בהייטק: IBM יוצאת בסבב פיטורים בישראל

ענקית הטכנולוגיה תפטר עשרות עובדי פיתוח בתחום האחסון מבוסס תוכנה; IBM הציע להמיר את הפיטורים בהליך פרישה מסודר או לחפש תפקיד אחר עבורם בחברה
מערכת ice | 
בנין IBM (צילום ויקיפדיה)
המשבר בהייטק לא עוצר לרגע, כאשר IBM מתכננת לפטר עשרות מעובדיה בישראל, כך דווח בכלכליסט. על פי הדיווח, הפיטורים הם בקרב עובדי פיתוח בתחום האחסון מבוסס תוכנה. בנוסף נאמר כי IBM הציעה לעובדים להמיר את פיטורם בהליך פרישה מסודר או לחפש תפקיד אחר עבורם בחברה. 
מהחברה נמסר לכלכליסט: "IBM בוחנת ומעדכנת ללא הרף את הטכנולוגיה ופורטפוליו המוצרים שלה, במטרה להישאר בחזית החדשנות, ולתת מענה מלא על הצרכים של לקוחותיה בהווה ובעתיד. דבר זה דורש התאמה של חלק קטן ממשאבי כוח האדם שלנו בישראל, אך לא משפיע כלל ועיקר על המחויבות שלנו ללקוחותינו או לישראל".

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי סייסנס, חברת ההייטק הישראלית, תפטר בקרוב כ-100 מעובדי החברה, שמהווים כ-15% מכוח האדם שלה. למעשה, הפיטורים הינם רוחביים, בכל המחלקות, כאשר חלק מהעובדים במטה החברה בישראל, שכולל 150 עובדים, כבר זומנו לשימוע. 
למעשה, גל הפיטורים הנוכחי מגיע אחרי מכות קשות שנחתו על החברה בחודשים האחרונים. למעשה, במהלך 2022 החברה פיטרה כ-200 עובדים, המהווים כ-25% מכוח האדם של סייסנס. בכירים רבים בחברה עזבו, כולל מנכ"ל החברה, אמיר אורעד, שפרש לאחרונה מתפקידו. בתוך כך, כלל המייסדים של החברה עזבו אותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה