השוק

מנורה מבטחים תחזיק ב-12% מפרויקט הנדל"ן היוקרתי: "הבעת אמון"

חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון, תצרף את ענקית ההשקעות כשותף פיננסי בפרויקט קריית שחקים בהרצליה. המנכ"לית דפנה הרלב: "פרויקט דגל שאנו פועלים בימים אלה לפיתוחו וקידומו". ניר מורוז, מנהל אגף ההשקעות:  "שמחים להצטרף לשותפים מובילים ובעלי מוניטין וניסיון רב"
מערכת ice |  1
מנורה מבטחים (צילום Magma Images)
חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון, הודיעה הבוקר (חמישי) כי חתמה על הסכם עם חברת מנורה מבטחים. על פי ההסכם מנורה תשקיע בחברת פרויקט קריית שחקים בהרצליה, כנגד הקצאת מניות בשיעור של כ-12% ממניות חברת הפרויקט (חברת בת בבעלות מלאה של אביב ייזום) ובהשקעה של 45 מיליון שקל על ידי מנורה.
בתחילת השנה השלימה חברת אביב ייזום את רכישת זכויות החכירה בקרקע במתחם קריית שחקים בהרצליה המיועדים לבניית 733 יחידות דיור, כ-1,170 מ"ר שטחי מסחר ומבני ציבור, בתמורה לכ-1.12 מיליארד שקל (כולל הוצאות פיתוח והיטלים). מדובר ב-916 מיליון שקל בתוספת מע"מ עליה יתווספו הוצאות פיתוח כולל היטלים בסך 206 מיליון שקל. 
 
דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום מסרה: "אנו מברכים על הצטרפותה של מנורה מבטחים, גוף מוסדי מוביל, לפרויקט קריית שחקים, פרויקט דגל שאנו פועלים בימים אלה לפיתוחו וקידומו. פרויקט קריית שחקים הוא פרויקט איכותי וייחודי, ואנו רואים בכך הבעת אמון בעוצמת הפרויקט וביכולתה של אביב ייזום לקדמו בהתאם לתוכניות". 
ניר מורוז, משנה למנכ"ל ומנהל אגף השקעות במנורה מבטחים: "מנורה מבטחים רואה בתחום הנדל"ן למגורים בישראל כתחום עם פוטנציאל רב ואנו מאמינים בו בראייה ארוכת טווח. אנו שמחים להצטרף לשותפים מובילים ובעלי מוניטין וניסיון רב כמו אביב ומליסרון בפרויקט ייחודי ומשמעותי זה". 
את קבוצת אביב ייצגו עוה״ד אילן בלומנפלד, טרי אלמוזלינו-ארנון, אלון וולנר ודניאל קליינמן ממשרד ברנע ג'פה לנדה. את מנורה ייצגו עורכות הדין אורית ישראלי, ספיר פלס-סרוסי וזהר פלסז ממשרד פישר בכר חן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אביב ייזום החברה הכי טובה במדינה
    אבי 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אימפריה
    סגור