רכילות עסקית

מהפכה בענף הביטוח: זה המיזם שנועד לספק מענה לסכסוכים עסקיים

הוקם מרכז חדשני לגישור ובוררות בענף הביטוח אשר נועד לספק מענה מקצועי לסכסוכים עסקיים. עו"ד ד"ר גדעון פישר, יו"ר המרכז: "ענף הביטוח זקוק למנגנון אלטרנטיבי שידע להעניק פתרון איכותי לסכסוכים"
מערכת ice | 
כסף-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מהפכה בענף הביטוח בישראל: בשנים האחרונות, תחום הביטוח בישראל מתמודד עם אתגרים משפטיים מורכבים ובלתי פוסקים והצורך בפתרונות אלטרנטיביים ליישוב סכסוכים הולך וגדל. בעקבות כך, הוקם מרכז חדש שנועד להעניק סיוע בסכסוכים בין סוכני ביטוח לבין עצמם, מול חברות הביטוח ובין מבוטחים לחברות ביטוח. 
המרכז מציע מסגרת מקצועית, מיומנת ויעילה לפתרון מחלוקות במהירות וביעילות, מחוץ לכותלי בתי המשפט, שיפעל לפתרונות יצירתיים ויעילים של סכסוכים עסקיים בענף, הן בין סוכני ביטוח לבין עצמם והן מול חברות ביטוח וכמובן בין מבוטחים לחברות ביטוח. המרכז משלב שופטים בכירים בדימוס בדיני ביטוח ונזיקין וכן מומחים בעלי ניסיון מעשי רחב.
המרכז הוקם בראשות עו״ד ד"ר גדעון פישר, מייסד משרד גדעון פישר ושות', בורר בינ"ל מוסמך מטעם ארגון הבוררות הבינלאומי CIArb. עו"ד וד"ר גדעון פישר כיהן כשופט מטעם מדינת ישראל בהנהלת בית-הדין לבוררות בינלאומית של לשכת המסחר הבינלאומית בפריז (ICC) והוא שימש כיו"ר ועדת הבוררות הבינלאומית, ICC ישראל.

בתמונה: עו"ד ד"ר גדעון פישר, (צילום: שי שקולניק)
מדובר במיזם ייעודי וראשון מסוגו שנועד לספק מענה מקצועי, דיסקרטי ומהיר לאתגרים המתרבים בענף הביטוח, זאת באמצעות סימוכין על מודלים של גישור ובוררות ומומחים מהשורה הראשונה. המיזם צפוי לקיים פיילוטים ראשוניים בשיתוף חברות ביטוח גדולות בתחומי ביטוח חיים, רכב ובריאות.
מועמדים שעברו סינון ראשוני, ישתתפו בקורס ייעודי של המרכז, להכשרת מגשרים עם התמחות בביטוח, ויהוו את עתודת המומחים של המרכז. עו"ד ד"ר גדעון פישר, יו"ר המרכז, סיפר על חשיבות המיזם: "ענף הביטוח זקוק למנגנון אלטרנטיבי שידע להעניק פתרון איכותי לסכסוכים – פתרון שאינו רק משפטי אלא מבוסס על הבנה עמוקה של הדינמיקה בענף, אמון הדדי ומקצועיות בלתי מתפשרת. המרכז שהוקם נותן לכך מענה מדויק, מתוך שאיפה לשפר את איכות השירות בענף כולו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה