רכילות עסקית

מדוע איתן יוחננוף הזניק את מרוץ הלילה של רחובות?

מרוץ הלילה של העיר רחובות יצא לדרך בסוף השבוע האחרון, כאשר יחד עם ראש העיר רחמים מלול הזניק את האירוע גם איתן יוחננוף, מנכ"ל הרשת, שבחר לקחת חסות על המירוץ בעקבות ההיסטוריה של העיר רחובות עם הרשת שהחלה את דרכה שם
מערכת ice | 
יוחננוף מלול רחובות (צילום יחצ)
מנכ"ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף, התארח באירוע הספורט הגדול של העיר רחובות והזניק את המירוץ יחד עם ראש העיר רחמים מלול, מדוע יוחננוף החליט לקחת חלק במירוץ דווקא בעיר רחובות?
על מה מדובר? עיריית רחובות קיימה בסוף השבוע האחרון את אירוע הספורט הגדול של השנה בעיר - מרוץ הלילה. במסגרת המרוץ הוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ, ו-2 ק"מ, לצד מקצה עממי של 800 מטרים בו לקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים. את המרוץ הזניקו ראש העיר רחמים מלול יחד עם איתן יוחננוף וסגן ראש העיר אמיתי כהן.
המירוץ נערך תחת החסות של רשת סופרשוק יוחננוף ולא סתם.  רשת יוחננוף החלה את דרכה בעיר רחובות ולכן הפכה עם השנים את העיר לביתה. כיום הנהלת הרשת יושבת בעיר ולכן בחרו ביוחננוף לתמוך במרוץ הלילה של העיר.
איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת "יוחננוף" מסר כי "כחברה שדוגלת ותומכת באורח חיים בריא, ואף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ המתאמנות עם מאמן מקצועי, שמחנו לקחת חלק במרוץ הלילה ברחובות, הבית של רשת "יוחננוף". ברכות לזוכים במקצים השונים ולכלל המשתתפים במרוץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה