רכילות עסקית

טיב טעם בצעד מרגש: זה הסכום שתרמה ללקט ישראל

בכירי טיב טעם בראשות המנכ"ל חגי שלום הגיעו לסיור במרכז הלוגיסטי של עמותת לקט ישראל בגן חיים. במהלך הסיור העניקה החברה תרומה לעמותה לקראת חג הפסח
מערכת ice | 
יוסי שליו גידי כרוך וחגי שלום (צילום אסף לב)
בכירי טיב טעם בראשות המנכ"ל חגי שלום, יוסי שליו – סמנכ"ל הסחר ושיווק, אביבית לוי-נעים מנהלת המכירות ומועדון הלקוחות,  הגיעו לסיור במרכז הלוגיסטי של עמותת לקט ישראל בגן חיים, שאליו הוזמנו ע"י  גידי כרוך – מנכ"ל העמותה.
במהלך הסיור הכירו מקרוב בכירי טיב טעם את פעילות העמותה, החזון ותהליכי הגעת ומיון המזון והעברתו לנזקקים ברחבי הארץ.  חגי שלום, שהתפעל מהמרכז הלוגיסטי ופעילות העמותה אמר: "אני שמח להכיר לעומק את העשייה, הצרכים והיכולות של לקט ישראל, עבורה בחרנו  לגיוס כספים השנה. זוהי זכות גדולה עבורנו לנסות, ולו במעט, לסייע ככל שניתן לקהל הנזקקים בארץ." לסיום אמר: "ללא ספק פעילות העמותה היא ארץ ישראל היפה".
במסגרת הסיור, ערכו טקס חגיגי במסגרתו העניקו בכירי טיב טעם  תרומה בסך: 108,655 שקלים לעמותה.
 
גידי כרוך מנכ"ל העמותה, סיפר לבכירי טיב טעם כי "ממשלת ישראל עדיין לא הכירה ביתרונות האדירים של הצלת המזון ובמינוף התקציב באמצעותה. בזכות תרומות כגון התרומה של טיב טעם, אנו מצילים מידי שנה כ- 25 אלף טון של פירות וירקות וכ- מיליון שבע מאות של ארוחות מבושלות המגיעות מהסעדה מוסדית, מלונות וצה"ל.כמובן שכל זה לא היה קורה לולא תרומת החקלאים ותורמי המזון המבושל".
 רגע לפני סיום, הודה גידי לטיב טעם על התרומה והעניק לחגי תעודת הוקרה וציין כי "כבר בימים אלה, העמותה נערכת לקראת חג הפסח לחלוקת מזון  לאלפי משפחות נזקקות ואין ספק שתרומה זו  תעזור לנו לעזור להם".
לקט ישראל הוא הארגון היחיד בישראל העוסק בהצלת מזון בלבד. הארגון אחראי לאיסוף וקטיף עודפי מזון איכותיים ומגוונים, וחלוקתם באמצעות עמותות לטובת מאות אלפי נתמכים בכל הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה