רכילות עסקית

ביל גייטס הרגיז את מאסק? ההתכתבות בין המיליארדרים נחשפה

האיש העשיר בעולם ומייסד טסלה תקף את האקטיביזם לשינוי האקלים של ביל גייטס ואמר שהוא לא יכול לקחת את זה ברצינות והוסיף תמונה לועגת למדי למייסד מיקרוסופט, שעל פי התכתבות בין השניים לחץ עליו לתרום כסף לפילנתרופיה
מערכת ice | 
אילון מאסק, ביל גייטס (צילום אינסטגרם/elonrmuskk, ויקיפדיה)
מייסד טסלה אילון מאסק חשף הודעות טקסט מוכחות שנשלחו בינו לבין המיליארדר הטכנולוגי ביל גייטס ביום שישי בערב, דקות ספורות לפני שהאיש העשיר בעולם פרסם תמונה זו לצד זו שלועגת למייסד מיקרוסופט.
ההודעות מראות שגייטס לוחץ על מאסק לתרום כסף עבור "אפשרויות פילנתרופיה". מאסק דחה את ההצעה ואמר לגייטס שהוא לא יכול לקחת את הפעילות שלו לשינוי האקלים "ברצינות", מכיוון שגייטס גרם לירידה ו'שורט' את מניית טסלה בחצי מיליארד דולר. טסלה, כמובן, מתמקדת במכוניות חשמליות.
 
'שורט מניה' פירושו שקונה מהמר שמחיר המניה יירד, כפי שכנראה גייטס עשה עם טסלה. אם משקיעים גדולים עושים זאת, זה יכול לשלוח מסר למשקיעים אחרים שהמוכר יודע על משהו שהם לא יודעים ויגרום לסחרור. "האם עדיין יש לך פוזיציית 'שורט' בחצי מיליארד דולר מול טסלה?" מאסק אמר לגייטס בהודעת טקסט שצילומי המסך מראים.
 
"מצטער לומר שעדיין לא סגרתי את זה," השיב גייטס. "הייתי רוצה לדון באפשרויות הפילנתרופיה". מאסק  הטיח במיליארדר הערות על חוסר כנות במאמציו הפילנתרופיים. "מצטער, אבל אני לא יכול לקחת את הפילנתרופיה שלך בנושא שינויי אקלים ברצינות כאשר יש לך פוזיציה כזו מול טסלה, החברה שעושה הכי הרבה כדי לפתור את שינויי האקלים", כתב.
 
דקות לאחר מכן, מאסק לעג לגייטס עם תמונה זה לצד זה, עם הכיתוב "למקרה שאתה צריך להפסיד מהר בן אדם". כזכור, מאסק ביצע לאחרונה מהלכים לרכוש את טוויטר ולהפוך את החברה לפרטית. ביום חמישי הוא חשף כי קיבל מכתבי התחייבות למימון של 46.5 מיליארד דולר עבור ההשתלטות העוינת שלו על החברה והוא שוקל לפנות ישירות לבעלי המניות עם הצעת רכש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה