אוכל

מקדונלד'ס בצעד כואב: החליטה להפסיק את המותג שנכשל

?מקדונלד'ס סוגרת את כל סניפי CosMc's - אבל לא מוותרת על המהפכה. במקום לבנות מותג שני, מקדונלד'ס תוסיף את משקאות CosMc's לתפריטים במסעדות הקיימות שלה בארה"ב
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
מקדונלד'ס הודיעה על סגירת כל חמישה סניפי הפיילוט של CosMc's השנה, רק 18 חודשים לאחר השקת הרשת החדשה שהתמחתה במשקאות וזכתה לתשומת לב רבה וליין ארוכי drive-thru מחוץ לסניף הראשון בפרברי שיקגו.
עם זאת, רשת המזון המהיר מדגישה כי התוכנית הניסיונית הוכיחה את עצמה כמנגנון למידה יעיל שסלל את הדרך להתקפה חדשה ונחושה על שוק המשקאות המיוחדים התחרותי - הפעם מתוך המסעדות הקיימות שלה. "המטרה העיקרית של מבחן CosMc's הייתה ליצור רמפת שיגור ללמידה עבור מערכת מקדונלד'ס - והתובנות שאספנו נתנו לנו דרך חדשה לחלוטין להתקרב למעריצים שלנו", הודיעה החברה.

הרעיון מאחורי CosMc's, שהושק בסוף 2023, היה לחקור את קטגוריית המשקאות המשגשגת של drive-thru שנשלטת על ידי רשתות כמו Dutch Bros, Scooters ו-Swig. מקדונלד'ס פתחה סניפים נוספים בטקסס ושקלה בקצרה הרחבה עם חנויות בפורמט קטן יותר לאחר שסגרה שלושה סניפים גדולים יותר בינואר. המנכ"ל כריס קמפצ'ינסקי חשף כי החברה מתכננת שינוי אסטרטגי במהלך שיחת הרווחים מוקדם החודש: "גילינו כמה לקחים מעניינים דרך מבחן CosMc's שלנו, שהאיר טוב יותר את הבנתנו את העדפות ההתאמה האישית של הצרכנים והעניין בקטגוריות משקאות חדשות ומתפתחות".
במקום לבנות מותג שני, מקדונלד'ס תוסיף את משקאות CosMc's לתפריטים במסעדות הקיימות שלה בארה"ב. הטעמים החדשים יהיו חלק ממבחן בחנות שיתחיל מאוחר יותר השנה. "בהתבסס על התובנות שנצברו מהמיקומים העצמאיים הניסיוניים, טעמים בהשראת CosMc's ינחתו במקדונלד'ס... תוך מיזוג חלק של טעמים מחוץ לעולם הזה לחוויית מקדונלד'ס", הודיעה החברה. צוות קטגוריית משקאות ייעודי חדש מוטל כעת על הרחבת המאמץ ברחבי ארה"ב, כאשר מקדונלד'ס מדגישה כי CosMc's שימש כ"מעבדת למידה" לבדיקת טכנולוגיות חדשות, טעמים נועזים ועדכון תפריט מהיר בסביבות פונות לקוחות בעולם האמיתי.
האפליקציה העצמאית CosMc's תבוטל גם היא כאשר חמש החנויות הנותרות - ארבע בטקסס ואחת באילינוי - יוצאו בהדרגה החל מסוף יוני. בינתיים, מירוץ המשקאות מתחמם, כאשר טאקו בל מאיצה ביוזמת המשקאות שלה במסעדה, Live Mas Café, מה שמוסיף לחץ על מקדונלד'ס לפעול במהירות בקטגוריה שמתפתחת במהירות. החברה הדגישה כי היא ביצעה התאמות מהירות על בסיס משוב ותיישם את התובנות הללו בהמשך הדרך, מה שמעיד על כך שלמרות הסגירה הנראית כישלון, מקדונלד'ס רואה בפרויקט הזה הצלחה אסטרטגית שתוביל לחדשנות גדולה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה