בעולם

עיריית פרנקפורט ביטלה לרוג'ר ווטרס הופעה: מדוע הודיע שיגיע?

רוג'ר ווטרס היה אמור להופיע בפרנקפורט, אך מועצת העיר החליטה לבטל את ההופעה שלו עקב "התנהגות אנטי ישראלית עקבית". ווטרס הודיע ש"יבוא בכל מקרה"
מערכת ice |  1
מועצת העיר של פרנקפורט החליטה לבטל את המופע של חבר להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, עקב מה שהוגדר על ידה כ"התנהגות אנטי ישראלית עקבית", אך ווטרס הצהיר בפוסט ארוך בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא "יבוא בכל מקרה" לגרמניה.
ווטרס, העלה אתמול (שבת) פוסט ובו תמונה עם קברה של סופי שול שהייתה סטודנטית גרמנייה אנטי נאצית שהוצאה להורג בשנת 1943 על ידי גיליוטינה, לאחר שהואשמה בבגידה בעמה. ווטרס כתב בפוסט: "אנו זוכרים את ליל הבדולח! כמו סופי שול, אבותינו עמדו לצד שלושת אלפי הגברים היהודים. והיום אנו עומדים לצד הפלסטינים".
ווטרס המשיך והדגיש בפוסט: "עדכון לגבי הופעתו של רוג'ר ווטרס בפרנקפורט. מועצת העיר פרנקפורט נדרשה חוקית ומשפטית להגיב עד ה-14 באפריל בחצות לצו המניעה הזמני שהגיש רוג'ר ווטרס. האם הם עשו זאת? איש לא יודע? אנו יכולים רק לנחש מה מתרחש בפרנקפורט? האם הם מנסים למשוך זמן? מי יודע?".
המנהלים של חבר הלהקה המצליחה אישרו כי הוא ינקוט בצעדים משפטיים נגד ההחלטה וכינו אותה "נטולת הצדקה" וטענו שמדובר בניסיון להשתיק אותו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האיש נראה כמו תרנגולת מרוטה, שעה לפני השחיטה (ל"ת)
    יעקב 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור