בריאות

בשורה משמחת ללקוחות מכבי: זה השינוי שחל השבוע

קופת חולים מכבי יוצאת במיזם חדש וחשוב, תאפשר ללקוחותיה גישה לתיק הרפואי שלהם גם בזמן של העדר רשת אינטרנט על מנת שיוכלו להציג את המידע למטפל בשעת חירום ובשהייה בחו"ל
מערכת ice |  7
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כחלק מההיערכות השוטפת של מכבי להתאמת המערכות למצב חירום, עלה הצורך לאפשר לחברי מכבי גישה נוחה לתיק הרפואי שלהם גם בזמן חירום, לרבות בעת נפילת רשת האינטרנט במקום המגורים. משכך החל מהשבוע החולף, מכבי מספקת לחבריה גישה לתקציר הרפואי שלהם במקרה של היעדר רשת אינטרנט, על מנת שיוכלו להציג את המידע למטפל ולקבל מענה רפואי מתאים בשגרה, בחירום ובזמן שהייה בחו"ל.
ארנק נח מכיל מידע רפואי שימושי על המבוטח ובני משפחתו ומיועד למפגש עם רופא, מטפל וכל מי שנדרש למידע מסוג זה: תרופות קבועות שהחבר צורך, פירוט רגישויות לרבות אלרגיות מסכנות חיים, אבחנות שנקבעו ע"י רופאים ומטפלים, היסטוריית חיסונים ותוצאות אחרונות עבור כל בדיקה שהחבר ביצע אי פעם. 
 
כאשר החבר מנסה לעשות שימוש באפליקציית מכבי, נעשית בדיקה אל מול זמינות הרשת הן של החבר והן של מערכות מכבי. במידה ואין זמינות מוצגת התרעה לחבר אשר מנחה אותו לעבור למסך הצגת תקציר רפואי עבורו ועבור בני משפחתו. עבור כל תקציר, מצוין תאריך עדכנותו ובבחירתו נפתח קובץ אותו יוכל החבר להציג, לשמור על גבי המכשיר או לשלוח כקובץ מצורף להודעה. 
הגישה לתקציר הרפואי מאובטחת ומתאפשרת רק במידה והוגדר מנגנון נעילה על גבי המכשיר, לרבות: זיהוי פנים, טביעת אצבע, קוד אישי וכד'.
סמנכ"ל מערכות מידע של מכבי שירותי בריאות קובי כץ: "כמו בשירות הרפואי, מכבי מובילה גם בהנגשת מידע חיוני לכ-2.7 מיליון חבריה. אני מברך על קידום פרויקט 'ארנק נח' שמאפשר לחברי מכבי להיכנס למידע הרפואי האישי שלהם בכל מצב ולכל מטרה שהיא. אנו נמשיך ונפעל בכדי להבטיח את המשך הרצף הטיפולי של חברי הקופה בכל זמן ומכל מקום".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אם אין תקשורת אינטרנט, איך מעבירים את המידע?
    דודי 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור לי איך מאשרים מרחוק גישה לקבצים שנמצאים ברשת אם אין אינטרנט ואין גישה לאתר ששואב את המידע מאותו מקור.
    סגור
  • 6.
    למה רק שנה אחורה היסטוריה ולא 10 או כולה?
    לקוח 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה ממש מבזה.
    סגור
  • 5.
    עדיף שישפרו
    אני 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    את השרות ויוסיפו רופאים כדי שלא נחכה חצי שנה לרופא מומחה
    סגור
  • 4.
    אין כמו מכבי!!!
    דלילה נתיב 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כשזקוקים להם באמת, הם שם! לא יעזור לאף אדם שיוצא נגד מכבי! אני חולה כבר מעל 5 שנים, הם מעניקים לי את התרופות היקרות ביותר והטיפולים היקרים ביותר. מזל שלפני שנים, כשהייתי צעירה ובריאה, הצטרפתי בעקבות בעלי למכבי, אחכ הצטרפו הילדים..הנכדים...שיהיו בריאים. אני משווה עם מכרים מקופות חולים אחרות, הם לא מקבלים הרבה מהתרופות שאני מקבלת כי יקר. אל תהססו, אני מפרגנת כי מגיע להם. רק בריאות!
    סגור
  • 3.
    אג'נדה 20/30
    גלית 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד מעט נהיה חייבים להציג את התיק הרפואי שלנו .תהיה חובה.כדי לטוס לחול כדי להתקבל לעבודה ועוד ועוד.מנסים לכפות עלינו להוציא תעודת זהות ביומטרית.מתחיליפ איתנו ברכות ובטפטופים ועוד מעט תהיה חובה האיומים.רנחנו כבר מכירים אותכם
    סגור
  • 2.
    לא ניתן להיכנס רגיל למערכות מכבי !! (ל"ת)
    חילוני חרד 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בשורה לחברי מכבי
    אסתי ב. 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כיצד מתפעלים את התוכנה החדשה ??
    סגור