בריאות

פתרון לדלקת אוזניים אצל ילדים? הפיתוח של החברה הישראלית

אוהד גורן התמנה למנכ"ל חברת הסטארט-אפ OtiSense Medical Diagnostics הפועלת בחממת eHealth Ventures. החברה פיתחה פתרון חדשני לאבחון קליני ביתי מדויק של דלקת אוזניים תיכונה בקרב ילדים שמצמצמת סיבוכים, כאבים ואשפוזים 
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אוהד גורן מונה למנכ"ל חברת הסטארט-אפ OtiSense Medical Diagnostics, מפתחת פתרון פורץ דרך לאבחון קליני ביתי מדויק של דלקת באוזן התיכונה השכיחה בעיקר בקרב תינוקות וילדים עד גיל ארבע. הטכנולוגיה מבוססת על בדיקה של הפעילות החשמלית במוח(EEG)  לאחר גירוי חשמלי של חוש הטעם בלשון.
אוהד יוביל את OtiSense Medical Diagnostics לשלביה הבאים, לפיתוח המוצר ולהובלת מחקר קליני בתינוקות ופעוטות. לאוהד גורן 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות מכשור רפואי בינלאומיות וציבוריות, בעל ניסיון עשיר בהובלת גיוסי הון של חברות וכן הובלה להנפקה, איכות ורגולציה, ניסויים קליניים, מחקר ופיתוח, מכירות, פיננסים ושיווק. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל חברת E-QURE Corp ולפני כן שימש כמנכ"ל חברת Pollogen וחברת LifeWave .
 
הטכנולוגיה פותחה בשלביה הראשוניים באוניברסיטת תל אביב והמרכז הרפואי איכילוב. השימוש במוצר החברה מיועד לשימוש ביתי ויהיה נח ופשוט להפעלה לצד אבחון יעיל ומדוייק. דלקת אוזניים תיכונה חריפה הינה אבחנה שכיחה מאוד בקרב תינוקות ופעוטות אשר נגרמת מזיהום שמביא להצטברות של הפרשה מוגלתית באוזן התיכונה. OtiSense Medical Diagnostics היא חברת פורטפוליו של קרן eHealth Ventures, ופעילה בחממת הסטארט-אפים של הקרן. 
טלאור זק"ש, שותף מנהל eHealth Ventures: "הצוות המצוין של OtiSense Medical Diagnostics פיתח גישה פורצת דרך לצורך משמעותי באבחון דלקת אוזניים תיכונה. פרופסור ארי דירו, מומחה אף אוזן גרון מוביל, יחד עם צוות חוקרים, בעלי ניסיון רב בתחומם, הובילו את פעילות המו"פ והם מציעים מהפכה של ממש בגישת האבחון הנסמך על גישה הקיימת למעלה ממאה שנים".
אוהד גורן: "אני שמח להצטרף לחברת OtiSense Medical Diagnostics ומודה לחממת eHealth Venture על האמון שניתן בי להוביל את החברה ולפתח שיטת אבחון נוחה, זמינה ומדוייקת לדלקת אוזן תיכונה בתינוקות וילדים. 80% אחוזים מילדים עד גיל 3 יסבלו פעם אחת לפחות מדלקת אוזניים תיכונה. התסמינים של דלקת זו דומים לתסמינים של הצטננות. על כן, שיעור האבחנה של דלקת אוזניים תיכונה הוא נמוך, ועומד על כ-50 אחוזים. הדבר גורם לסיבוכים שונים של המחלה, לסבל וכאבים לילדים, לטיפולים ואשפוזים יקרים ועוד".

(קרדיט: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה