בריאות

הסוף לנגיף הקורונה? שיתוף הפעולה שעשוי להביא לפריצת דרך

Ligandal Inc ו-Nanotronics הודיעו על שותפות למסחור, פיתוח ואספקת טכנולוגיות מהדור הבא לריפוי גנטי, חומרים פפטידים, ננו-חומרים ואפיון טכנולוגיות ביולוגיות. מזה בעצם אומר ובאילו מחלות הם עשויים לטפל בזכות היכולות המיוחדות שלהם?
מערכת ice | 
חיסון לקורונה (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
חברת Ligandal Inc, מובילה ברפואה גנומית בהתאמה אישית, ביו-חומרים ובינה מלאכותית ו-Nanotronics, מפתחת מערכות בדיקה חכמות מתקדמות וחומרה לייצור בר-התאמה, הודיעו על שותפות למסחור, פיתוח ואספקת טכנולוגיות מהדור הבא לריפוי גנטי, חומרים פפטידים, ננו-חומרים ואפיון טכנולוגיות ביולוגיות.
יחד, שתי החברות יישמו בעתיד מעבדות ייצור מודולריות וחומרי בדיקה כחלק מפיתוח הקשור לננו-רפואה וננו-חומרים. המטה החדש של Ligandal יהיה ב-The Brooklyn Navy Yard כדי להבטיח אקו סיסטם מגובש, שיתוף פעולה יעיל ויצירת מועמדים למוצרים חדשים ותשתית מעבדה.
"השותפות Nanotronics-Ligandal מגבשת עוד יותר את ניו יורק כמרכז מדעי חיים וייצור מתקדם, ומחזקת את האקו סיסטם של החברות הגדולות שיש לנו ברחבי העיר, במיוחד בברוקלין", אמרה לינדזי גרין, נשיאת ומנכ"לית Brooklyn Navy Yard.
 
גרין הוסיף: "לא רק שאיחוד החברות הזה ימשיך ליצור מוצרים חדשים בחזית הטיפולים לשיפור החיים, אלא גם יאפשר ל- Nanotronicsלהמשיך לבנות ולהשקיע במאגרי כישרונות מקומיים בניו יורק שתומכים בצמיחה ובחידושים שלהם. שילוב זה של הישגים מגלם עקרונות רבים של פיתוח כלכלי שוויוני וכוללני, ולכן הוא ניצחון ענק לעיר ניו יורק ול-Brooklyn Navy Yard".
החברות יעבדו יחד כדי ליצור ננו-חומרים מהדור הבא ויכולות מקצה לקצה לתכנון, אפיון, סינתזה ותמיכה ביוזמות טיפוליות מרובות, כולל ביישומים הקשורים למחלות נדירות, המטולוגיה, מחלות זיהומיות והגנה ביולוגית. Ligandal הוכיחה יכולת מסירה יעילה למח עצם, תאי חיסון ואוכלוסיות תאי דם נדירות, כמו גם עיכוב של מעל 99% של הנגיף הגורם לקוביד-19 באמצעות טכנולוגיות מסירה חדשניות מבוססות פפטידים וננו-חלקיקים.
"מטרת השותפות הזו היא לגדול במהירות, לייצר את הדור הבא של טכנולוגיות מסירה מוגדרות לתאים ורקמות ופפטידים סינתטיים עם התשואות הגבוהות ביותר האפשריות, תוך האצת הפיתוח של תרופות בדיוק הנחוץ", אמר אנדרה ווטסון, מנכ"ל ויו"ר Ligandal. "זה יאפשר מתן טיפולים גנטיים בדיוק במקום אליו הם צריכים להגיע, וללא הבעיות בהן נתקלים עם מערכות מסירה ויראליות. אנו חושבים שהשותפות האסטרטגית הזו מביאה הבטחה לחזית הבאה של רפואה, ביו-תרפיה וייצור", הוסיפה ווטסון.
כדי להאיץ את התוכניות הטיפוליות של Ligandal ולהדגים את הבטיחות והיעילות עבור יישומים קליניים, החברה שוקדת על נתיב פיתוח עבור מחלות גנטיות המטולוגיות נדירות, יישומי אימונו-אונקולוגיה ויישומי הגנה ביולוגית, כולל עריכת ניסויים נוספים עם וירוס SARS-CoV-2 חי יחד עם המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות (NIAID) והמכונים הלאומיים לבריאות (NIH).
 
"ההזדמנות והסינרגיות שיושגו ינועו ממניעה וטיפול במחלות גנטיות ותיקון הפרעות מטבוליות רחבות וניוון ועד להגברה וקידום של תגובה חיסונית חזקה יותר לבעיות כדוגמת קוביד-19, מחלות זיהומיות מתפתחות אחרות וסוגי סרטן", אמר ד"ר דניאל ב. פאגביאי, מנהל רפואה ראשי וסמנכ"ל Ligandal ולשעבר ממונה במנהל ההגנה הביולוגית ובריאות הציבור בממשל אובמה. "פלטפורמה ושותפות זו גם עוזרות לגשר על פערים בין אי השוויון הבריאותי ארוך השנים והפערים העומדים בפני הרפואה מהדור הנוכחי".
Ligandal הוכיחה יכולות מהירות וחיזוי ליצור פפטידים כדי לחקות אינטראקציות ביולוגיות, המונעות על ידי גישה מבוססת בינה מלאכותית להדמיה, עיצוב וסינתזה של טכנולוגיות תא מוגדרות עם התמקדות בריפוי גנטי, עריכה ומעבר לכך."אנו גאים מאוד לעבוד עם אנדרה והצוות שלו כדי לקדם את רפואה גנומית בהתאמה אישית ונפרוס את המהנדסים שלנו במהירות האפשרית כדי לייעל את הייצור של טכנולוגיות האספקה ​​שלהם בכל שלב של הדרך באמצעות פלטפורמת ה-AIPC™ הקניינית שלנו", אמר ד"ר מתיו פוטמן, מנכ"ל ומייסד שותף של Nanotronics.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה