בריאות

שרירן וכוכב טיקטוק ברזילאי שהזריק שמן מת ביום הולדתו

מפתח הגוף שהזריק לגופו שמן להגדלת השרירים וכונה "האלק הברזילאי" מת בגיל 55. היה כוכב טיקטוק עם 1.7 מיליון עוקבים. השתמש בזריקות סינטול מסוכנות, שניפחו את שריריו למימדים מעוותים
מערכת ice |  2
שרירן ברזילאי שנפטר (צילום אינסטגרם)
שרירן ברזילאי שהזריק לעצמו שמן כדי לפתח שרירים גדולים יותר מת ביום הולדתו ה-55. ואלדיר סגאטו השתמש בזריקות סינטול שעלולות להיות קטלניות במשך שנים, תוך סיכון שבץ וזיהומים, כדי לקבל שרירי שרירי חזה, חזה וגב ענקיים.
סגאטו אמר בעבר שהשראות הגוף שלו היו ארנולד שוורצנגר ודמויות בדיוניות כמו האלק. "קוראים לי האלק, שוורצנגר וה-מן כל הזמן ואני אוהב את זה. הכפלתי את הדו-ראשי שלי אבל אני עדיין רוצה להיות גדול יותר", אמר ב-2016, לפי ה"דיילי מייל".
לפני שש שנים, הוזהר יליד סאו פאולו שהוא יתמודד עם קטיעה, או לפחות נזק עצבי ועיוות מוזיקלי, כתוצאה מההזרקות אם ימשיך להשתמש בה. הדו-ראשי שלו התפוצץ עד 23 סנטימטרים לאחר שהחל להזריק לעצמו. הוא זכה לכינוי "המפלצת" ברחובות והיה גאה בתואר שלו.
 
הוא פרסם תמונות של שינוי הגוף שלו ברשתות החברתיות ואף כינה את עצמו "ואלדיר סינטול" באינסטגרם. בעוד שלשרירן היו 1.7 מיליון עוקבים ב-TikTok, התקשורת המקומית דיווחה שהוא חי חיים מבודדים עם מעט חברים או מבקרים.
שכן סיפר כי ביום מותו השרירן התלונן על קוצר נשימה: "זה היה בסביבות 6 בבוקר, פחות או יותר. הוא הגיע בזחילה דרך הבית האחורי והגיע לחזית. ואז הוא דפק על החלון של אמא שלי, דפק, דפק, ואז היא התעוררה והוא אמר 'תעזור לי, תעזור לי כי אני גוסס'".
סגאטו נלקח למתקן רפואי, אך הוא נפל בקבלת הפנים, ונראה שהיה לו התקף לב. בצעירותו סגאטו היה רזה אבל לאחר שהוצע לו הסינתול בחדר הכושר, הוא התמכר לחומר. סינטול מורכב בדרך כלל מתערובת של שמן, בנזיל אלכוהול ולידוקאין ועלול לגרום ל"פגיעה בעצבים, תסחיף שמן של הריאה, חסימה של עורק הריאה, אוטם שריר הלב, שבץ מוחי וסיבוכים זיהומיים", על פי European PubMed Central.
תוצאות התרופה לא חיזקו את סגאטו והיו קוסמטיות בלבד. "זה הסיכון שהוא לוקח", אמר בעבר חברו של סגאטו פרננדו קרבליו דה סילבה. "הוא רוצה להיראות טוב ורוצה להיות מפורסם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמן
    דור 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש טיפש.
    סגור
  • 1.
    התמכרות
    אריה 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב בני אדם מכורים למשהוא הבעיה היא שהוא התמכר למאה העשרים ואחת ,להראות טוב גברי יםה בסופו של יום הוא נפטר ,חלק גדול מהשחקנים לא מאריכים חיים .פשוט התאבדות ושעבוד כדי להראות טוב.
    סגור