בריאות

בית החולים שיבא במהלך ענק: זו התכנית החדשה שהשיק

בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND משיק את בית הספר הבינלאומי לטלה-רפואה: ״Virtual Hospital Academy״: תוכנית הכשרה שתאפשר למומחי המרכז הרפואי שיבא להעביר ידע ולהטמיע שירותי טלה-רפואה במוסדות וארגונים רפואיים מסביב לעולם
מערכת ice | 
המרכז הרפואי שיבא (צילום נעמה עזריאל פרנק)
בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND משיק את בית הספר הבינלאומי לשימוש בשירותי טלה-רפואה, המיועד לצוותי קלינאים במוסדות וארגונים רפואיים מסביב לעולם, שמעוניינים להעמיק את הידע, לשלב חדשנות בארגון ולהעניק למטופלים שירות באמצעיים טכנולוגיים - מרחוק. מטרת התוכנית היא להעניק כלים מקצועיים, שימוש בטכנולוגיות רפואיות, ליווי, הכוונה ושיטות עבודה מומלצות לשיפור מיומנויות תקשורת הנדרשות לביקורי וידאו, לטיפול וניטור מרחוק של מטופלים מגוונים.
התוכנית, שמנוהלת על ידי ד״ר גליה ברקאי, מנהלת בית החולים הווירטואלי, כוללת סמינרים מקוונים המכילים הדרכות לטיפול מרחוק ודיון במקרים קליניים. יחד עם זאת, יערכו גם לימודים פרונטליים במעבדות ובמרפאות שבמרכז הרפואי שיבא, כדי ללמוד באופן ישיר וב"live" מהצוותים הרפואיים המטפלים במטופלים מרחוק, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות ומכשור טכנולוגי משדר שבידי המטופלים.
 
לאחרונה, מומחים ומומחיות מהמכון האנדוקרינולוגי בשיבא  בראשות פרופ' אמיר תירוש, החלו בהדרכות על שירותי טלה רפואה בתחום סוכרת-מרחוק, לצוות בבית החולים האוניברסיטאי בגאורגיה NVU (New Vision University). בנוסף, בתכנית אחרת, מומחים ומומחיות משיבא בגינקולוגיה ומיילדות, מכשירים נשות צוות רפואי מבתי חולים ברשת הפלסטינית לשימוש בטלה-רפואה של האם והעובר.
ד״ר גליה ברקאי, מנהלת שיבא BEYOND: ״אנחנו שמחים על כל הזדמנות לחלוק את היכולות והידע שלנו בטלה-רפואה עם קולגות בארץ ובעולם. בית החולים הוא וירטואלי, אך הטיפול עצמו הוא ממשי ואמיתי – אנחנו מכירים את המטופלים מקרוב ואת בני המשפחה שלהם. הודות לטכנולוגיות המבצעות ניטור בזמן אמת, מעקב שוטף אחר מדדים אובייקטיביים ושליטה ובקרה לרופאים, הטיפול הווירטואלי שומר על רצף טיפולי ומבטיח שכל מטופל יקבל את הטיפול המתאים לו ביותר״.
פרופ' אמיר תירוש, מנהל המכון האנדוקרינולוגי בשיבא: "אנחנו גאים להיות מפיצי הבשורה של הטיפול האנדוקרינולוגי מרחוק; שירות רפואי אשר לקח לנו שנים לפתח ולהביאו לרמה הגבוהה והייחודית בה הוא נמצא היום. במסגרת השת"פ עם ביה"ח האוניברסיטאי New Vision בגיאורגיה שמחנו לארח את המשלחת מטעמם ליום עיון במרפאות שלנו, ואנו מצפים להמשך השת"פ ולראות איך הלמידה כאן תביא לתוצאות מעשיות עבור מטופלים עם סוכרת והפרעות אנדוקריניות אחרות בגיאורגיה".
יקטרינה אזרשווילי, יו״ר אוניברסיטת New Vision הגאורגית: ״שמחה להמשיך ולמקד את השותפות האסטרטגית שלנו עם המרכז הרפואי שיבא ובית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND, בתחום הטלרפואה, ובפרט באנדוקרינולוגיה מרחוק. במהלך ביקורנו בישראל, החלפנו ידע בין הצוותים, וקיימנו דיונים פוריים, שמטרתם ליישם שירותים רפואיים חדשניים עבור אלו המתמודדים עם הפרעות אנדוקרינולוגיות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה