בריאות

נתניהו עבר בדיקה בחדר הצינתורים בשיבא: זה ההליך שעבר

נתניהו עבר בחדר הצנתורים בשיבא השתלה של מכשיר ניטור בלבו שבודק, בין היתר, את פעילות קצב הלב
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נותר הלילה להשגחה בבית החולים שיבא תל השומר, לאחר שחש ברע אמש (שבת) ופונה לבדיקות בשל התייבשות. ישיבת הממשלה שמתקיימת מדי יום ראשון נדחתה למחר, עד אז צפוי נתניהו להשתחרר אלא אם יקרה משהו חריג כאשר ברגעים אלו מתברר כי הוכנס אל חדר הצינתורים.
כתב הבריאות של חדשות 12 יואב אבן פרסם כי ראש הממשלה הובהל לחדר הצינתורים בבית החולים שיבא. על פי דיווחים שהגיעו לאחר מכן, נתניהו עבר בחדר הצנתורים בשיבא השתלה של מכשיר ניטור בלבו שבודק, בין היתר, את פעילות קצב הלב.

לשכת ראש הממשלה מיהרה להבהיר: "הבוקר המשיך ראש הממשלה נתניהו לעבור בדיקות במרכז הרפואי שיבא. הבדיקות תקינות, מצבו טוב מאוד והוא צפוי להשתחרר בהמשך היום"
 
נתניהו (73) בילה ביום שישי בכנרת עם רעייתו שרה, ובסרטון שפרסם אמש מבית החולים סיפר כי שהה בשמש ללא כובע וללא מים. כתוצאה מכך חש ברע בשבת והתלונן על כאבים בחזה. בתחילה טיפל בו אחד ממאבטחי השב"כ שהוא פראמדיק, ורופאו האישי ד"ר צבי ברקוביץ' הוזעק בבהילות. לפי אחת הגרסאות נתניהו איבד הכרה בביתו בקיסריה, אך מלשכת רה"מ לא אישרו זאת.
 
כשעתיים לאחר שהגיע נתניהו לבית החולים תל השומר, פרסם סרטון בו הודה לכולם על הדאגה ואמר כי הוא חש בטוב. למרות זאת הוחלט להשאירו להשגחה בלילה ולהמשך בדיקות בבוקר. רעייתו שרה ובנו אבנר שוהים לצידו בבית החולים. לצורך תגבור האבטחה במקום הומה אדם הוקפצו צוותי יס"מ וכוחות משטרה ממרחב דן לבית החולים.
זו הפעם השניה השנה שנתניהו מפונה לבדיקות בבית החולים, כאשר הפעם הקודמת היתה ביום הכיפורים האחרון. אז שוחרר לביתו לאחר זמן קצר.
 
המקרה עורר את השאלה מי ימלא את מקומו של נתניהו במקרה של נבצרות, שכן רה"מ מקפיד כל השנים שלא למנות לו ממלא מקום. שר המשפטים יריב לוין מכהן כסגן ראש הממשלה, אך תואר זה אינו מעניק אוטומטית גם ייעוד של ממלא מקום. במקרה של נבצרות אפילו זמנית, תהיה זו הממשלה שתצטרך לקבוע למי יועברו סמכויות ראש הממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה