בריאות

אוניברסיטת בר אילן עם פיתוח חדשני: זה הפתרון להתמכרות המסוכנת

אוניברסיטת בר אילן חתמה על הסכם לפיתוח ולמסחור טיפול בהתמכרות לסם הקוקאין עם חברת הביוטק "פלורי". מנכ"ל פלורי, יקי ינאי: "שיתוף הפעולה של פלורי עם ביראד ובר-אילן הינו דוגמה מצוינת למימוש אסטרטגיית הפיתוח המשותף שלנו"

מערכת ice |  1
הסנפת קוקאין (צילום northjerseyrecovery.com)
פלורי, חברת ביוטק ישראלית מובילה, הודיעה היום (חמישי) על חתימת הסכם עם ביראד,  הזרוע המסחרית של (טיפול תאי חדש המבוסס על תאים נבחרים מתוך השליה) מאוניברסיטת בר-אילן.
על פי חברת "פלורי", ההסכם נחתם בשל תוצאות פרה קליניות חיוביות אשר חשפו כי טיפול חד פעמי ב- פי אל אקס, הגדיל משמעותית את יכולות חידוש תאי עצב ומספק השפעה טיפולית מיידית וארוכת טווח בטיפול בהתמכרות לקוקאין. במסגרת ההסכם, אוניברסיטת בר אילן מקבלת את הזכות לפתח את המוצר. על פי הדיווח, פלורי זכאית ל-20% ממכירות עתידיות של תאי פי אל אקס.
פרופסור גל ידיד מהמרכז הרב תחומי למחקר המוח ע"ש לסלי וסוזן גונדה באוניברסיטת בר-אילן, נוירופסיכופרמקולוג מוביל אמר: "בהתבסס על מספר מודלים, PLX מציע תקווה גדולה כשיטת ריפוי לטיפול בהתמכרות לקוקאין".

מנכ"ל ונשיא פלורי, יקי ינאי: "שיתוף הפעולה של פלורי עם ביראד ובר-אילן הינו דוגמה מצוינת למימוש אסטרטגיית הפיתוח המשותף שלנו, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת שלנו יחד עם שותפים לפיתוח מוצרים משני חיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוק
    אברהם???? 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מוכן להשקיע יהיו להם הרבה הרבה לקוחות לגמילה
    סגור