משפט

קוקאין בחסות חמאס? צעיר מירושלים חשוד בסחר בסמים - ובהסתה

בן 27 ממזרח הבירה מכר חומרים מסוכנים לשוטרים סמויים ונעצר. אלא שבהמשך התגלה כי מדובר במי שתומך ומזדהה בפעילות ארגון טרור ומעשיו, לאחר שנמצאו ברשותו פרסומים הקושרים אותו לכך. בימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום.
מערכת ice | 
הקוקאין שנתפס ברשות הצעיר שתמך בארגוני טרור (צילום דוברות משטרת ישראל)
במהלך השבועות האחרונים, פעלו באופן סמוי בלשי מפלג נוער חשיפה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים במשטרה, כנגד חשוד בעבירות סחר בסמים מסוכנים. במסגרת פעילות זאת, בוצעו מספר עסקות על ידי החשוד בהן מכר סם מסוג קוקאין ללקוחות, מבלי שידע כי מדובר בשוטרים סמויים. 
בתאריך ה-5 בנובמבר, בסיום עסקת מכירה נוספת שביצע, נעצר החשוד, צעיר בן 27 תושב מזרח ירושלים על ידי בלשי הימ"ר והועבר לחקירה בגין עבירות סחר בסמים  מסוכנים ועבירות נוספות. היום (חמישי) דווח כי מעצרו של החשוד הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות החקירה.

בתוך כך, חשפו חוקרי המשטרה כי החשוד מעורב גם בעבירות של הסתה, תמיכה והזדהות עם ארגון טרור וכן פרסום דברי שבח ואהדה למעשה טרור. המידע  נחשף לאחר שנמצאו ברשותו מספר פרסומים הקושרים אותו לכך. בעקבות זאת, נגד החשוד נפתחה חקירה בחשד לסחר בסמים שהושלמה ובקרוב צפוי נגדו על כך כתב אישום. לפי שעה, החקירה בעניינו בסעיפי החשד לתמיכה בטרור והסתה עודנה נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה