דיגיטל וטק

רופאות ברזל: הסטארט-אפ המבצעי שינוהל על ידי נשים בלבד

שירות צ'אט חדשני יופעל על ידי מאות רופאות וסטודנטיות ויספק מענה ראשוני עבור פניות הציבור. המטרה: ניסיון לסייע בוויסות העומסים במערכת הבריאות. התחומים: פנימית, משפחה, ילדים, שיניים ועוד. כל הנשים צפויות לפעול בהתנדבות מלאה לאורך כל ימי המלחמה. מנכ"לית הפרויקט: "המיזם קם מתוך הקהילה"
מערכת ice |  1
רופאות וסטודנטיות יספקו מענה עבור פניות בנושאים שונים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, גילי יערי)
שיתוף פעולה בין ביה"ח הווירטואלי שיבא BEYOND לקהילת "חדר רופאות", יצר את מיזם רופאות הברזל, פרויקט שמטרתו מתן מענה רפואי ראשוני עקב המלחמה בה שרויה ישראל, באמצעות צ'אט דיגיטלי ובהתנדבות מאות רופאות וסטודנטיות לרפואה. הייעוץ ניתן בתחומים שונים, כגון: רפואה פנימית ומשפחה, רפואת ילדים, רפואת שיניים, ועוד. 
לאור מצב החירום בו נמצאת ישראל בזמנים אלו, בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND, בשיתוף פעולה עם קהילת חדר רופאות ובהתנדבות של מאות רופאות וסטודנטיות, מפעילים שירות התכתבות דיגיטלי ראשון מסוגו שמטרתו לאפשר מענה רפואי ראשוני לפניות שאינן דחופות. הפורמט פועל בכל ימי השבוע, בין השעות 16:00-20:00 בימי חול ושבת ובשישי בין השעות 14:00-18:00.

לילך איזנבוד, מנכ"לית מיזם רופאות הברזל מסרה: "המיזם קם מתוך קהילת הרופאות הגדולה בישראל המונה יותר מעשרת אלפים רופאות והובל על ידי מנהלות הקהילה וחברות בה. שיתוף הפעולה עם שיבא ויתר השותפים מאפשר לנו לתת מענה רפואי איכותי, מהיר ונגיש למגוון תלונות ובמגוון התמחויות. חדר רופאות גאה על היוזמה והתרומה לקהילה שתחזק את העורף בעת מורכבת זו". 
 
גליה ברקאי, מנהלת שיבא BEYOND חיזקה את דבריה: "מתוך הבנת גודל השעה, זוהי משימתנו לסייע במתן מענה רפואי גם בשעת הלחימה. שיתוף הפעולה עם ׳חדר הרופאות', יחד עם מאות רופאות וסטודנטיות לרפואה, מדגיש את המחויבות של כלל הגורמים הרפואיים בעת הזו". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהמם, כל הכבוד! (ל"ת)
    דורית 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור