חדשות

מפעל הפיס משיק קמפיין חדש תחת הכותרת "א- אר-ארא- אראל- אראלה ממפעל הפיס". הקמפיין בהשקעה של יותר מ-2 מיליון שקלים, יעלה בפרסום ברדיו, בעיתונות, באינטרנט, בקולנוע ובנקודות המכירה של מפעל הפיס, וינוהל על ידי גיתם BBDO.

תגיות מפעל הפיס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה