חדשות
מפעל הפיס משיק קמפיין חדש תחת הכותרת "א- אר-ארא- אראל- אראלה ממפעל הפיס". הקמפיין בהשקעה של יותר מ-2 מיליון שקלים, יעלה בפרסום ברדיו, בעיתונות, באינטרנט, בקולנוע ובנקודות המכירה של מפעל הפיס, וינוהל על ידי גיתם BBDO.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


