חדשות
הקמפיין החדש של שיר אלמליח: מותג המשקפיים SPEX לדיוק אופטיקס
מותג המשקפיים SPEX לדיוק אופטיקס עולה בימים אלה עם קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן, בהשקעה של כמיליון שקלים. הקמפיין יכלול שילוט בתחנות אוטבוסים, מכוונים, עיתונות, דיגיטל ועם דגש על רשתות חברתיות. בקמפיין מופיעה הפרזנטורית שיר אלמליח, ששותפה בבחירת העיצובים והקולקציות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


