חדשות

הקמפיין החדש של שיר אלמליח: מותג המשקפיים SPEX לדיוק אופטיקס

מותג המשקפיים SPEX לדיוק אופטיקס עולה בימים אלה עם קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן, בהשקעה של כמיליון שקלים. הקמפיין יכלול שילוט בתחנות אוטבוסים, מכוונים, עיתונות, דיגיטל ועם דגש על רשתות חברתיות. בקמפיין מופיעה הפרזנטורית שיר אלמליח, ששותפה בבחירת העיצובים והקולקציות.
כתבי אייס | 
קמפיין SPEX שיר אלמליח (צילום אלכס ליפקין)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה