חדשות

הקמפיין של נעמת - נגד אלימות בין בני זוג צעירים

נעמת השיק את הקמפיין השנתי בסימן אלימות זוגית בגיל הנוער. במסגרת הקמפיין שיגיע לשיאו ב-25 בנובמבר - היום הבינ"ל למניעת אלימות נגד נשים, פורסמו על גבי אוטובוסים מודעות המדמות התכתבות ברשת הוואטסאפ בין בני זוג צעירים, כשההתכתבות מלווה בניסוח מאיים ואלים.

קמפיין נעמת נגד אלימות בין בני זוג צעירים (צילום יח"צ)
תגיות נעמת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה