חדשות
סימפטיה לאמנות קונספטואלית: טויוטה Aygo "משיקה את עצמה"
יבואנית טויוטה בישראל יוניון מוטרוס משיקה את דגם ה-Aygo החדש במהלך פרסום שמאפשר לרכב המיני העירוני "להשיק את עצמו" באמצעות יצירת אומנות שהרכב מייצר תוך כדי נסיעה. במסגרת המהלך שמאחוריו עומד משרד הפרסום יהושע TBWA, הרכב עצמו עיצב את שלט הפרסומת שבו הוא מככב, תחת הסלוגן טויוטה אייגו - XPRESS YOURSELF. הקמפיין נאמד בשווי של כמיליון וחצי שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


