חדשות
אחרי שהשקיעה מאות מיליונים: ע. נתניה במכרז ניימינג לאצטדיון
עיריית נתניה יוצאת במכרז לקבלת חסות ומיתוג לאצטדיון לתקופה של 8 שנים. עליות התעול של האצטדיון עומדות על 6 מיליון ש' בשנה מול הכנסות של 3 מיליון – כך עפ"י פרסום בכלכליסט. ובעירייה מבטיחים לזוכה גם שילוט באצטדיון, תא צפייה פרטי, אפשרות לקיים באצטדיון אירועים פרטיים ועוד. עד כה בישראל ישנם 3 מתקני ספורט ממותגים: מנורה מבטחים והיכל שלמה בת"א, והיכל הכדורסל רענן כץ בחיפה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


