חדשות

אחרי שהשקיעה מאות מיליונים: ע. נתניה במכרז ניימינג לאצטדיון

עיריית נתניה יוצאת במכרז לקבלת חסות ומיתוג לאצטדיון לתקופה של 8 שנים. עליות התעול של האצטדיון עומדות על 6 מיליון ש' בשנה מול הכנסות של 3 מיליון – כך עפ"י פרסום בכלכליסט. ובעירייה מבטיחים לזוכה גם שילוט באצטדיון, תא צפייה פרטי, אפשרות לקיים באצטדיון אירועים פרטיים ועוד. עד כה בישראל ישנם 3 מתקני ספורט ממותגים: מנורה מבטחים והיכל שלמה בת"א, והיכל הכדורסל רענן כץ בחיפה.

כתבי אייס | 
אצטדיון נתניה (צילום רן אליהו)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה