חדשות

קמפיין חוצות בחצי מיליון ש' לאפליקציית Sizeup

חברת מייסייז הבורסאית יצאה בקמפיין חוצות בעלות של כחצי מיליון ש', בו תציג אפליקציית מדידה חכמה בתלת מימד הנקראת Sizeup. מי שמוביל את האסטרטגית הפרסום והמיתוג הם אסף ויינר וניר יהודאי מקבוצת ויינר תקשורת. Sizeup מאפשרת מדידת מרחק קווי של עצמים ב-3 ממדים.

כתבי אייס | 
קמפיין שילוט החוצות של אפליקציית SIZEUP (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה