חדשות

לראשונה: תיעוד של החיים במרכז בריאות הנפש אברבנאל

הסרט 'מחלקה פתוחה' שישודר בערוץ 1 במסגרת רצועת 'הסיפור האמיתי', מתעד לראשונה את החיים במרכז לבריאות הנפש אברבנאל, ומתמקד ב-3 מטופלים חוסים המנסים לצאת משם ולחזור לחיים בסביבה רגילה. המתקן הסגור לפגועי הנפש הסכים לפתוח את שעריו והסרט מתעד במשך שנה את החיים בו. 

החוסה אבנר בסרט 'מחלקה פתוחה' של ערוץ 1 (צילום ערוץ 1)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיפגש נדיר עם עולם של צללים ותקוות שהכרתן תורמת לכלל
    אזרח מהשורה 07/2016/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סרט תיעודי אודות מוכי גורל ,שהחברה כמעט ולא מודעת לצדדים הקשים של בני אדם אומללים שכאלה . על ההיבטים הטרגיים וגם לתקוות הטמונות בעתידם . ראוי לציין את נתי ארדון שבולטת בחום האנושי ,בלב הענק שכולו נתינה ואהבה ,איכפתיות ומסירות אין קץ לאותה אוכלוסיה מוכת גורל ,שהיא מכירה היטב ומקרוב . עם חדשות תכופות אודות קשירות (לתקופות ארוכות) ויחס משפיל ואכזרי המדכא את כבוד האדם באשר הוא (מוחלש וחסר אונים) ומזעזע כל אדם נאור , אין ספק כי במוסדות פסיכיאטריים למיניהם , תופעה כנתי הינה קרן אור שראויה לשמש כדוגמה ומופת ליחס אחר. .. חבל שלא מינו אותה לממונה על בתי החולים הללו עם כל הסמכויות המיתבקשות . ברור כי המדינה היתה ניראית לאחר מכן ,הרבה יותר טוב ואנושית בכל המובנים ...
    סגור