חדשות

מנהלת התקשורת השיווקית והשת"פים בישראכרט עוזבת

מנהלת התקשורת השיווקית ושיתופי הפעולה של קבוצת ישראכרט, ענת ששתיאל, פורשת מתפקידה. היא שימשה בתפקיד כ-6 שנים ועוזבת כעת את החברה. בין היתר היא הייתה שותפה למהלך החלפת תכנית הכוכבים ובתכנית הטבות חדשה לפי סגנון חיים, הקמת מערך השיווק הדיגיטלי בחברה ועוד.