חדשות

ריצ'קיד משיקה את 'ספיישל' - סוכנות שתתמחה בעולם האירועים והקולינריה

משה בנימין | 
אלעד רייכנברג (צילום יח"צ)
חברת הפרסום ריצ'קיד הודיעה היום (יום ג') על פתיחת ספיישל, משרד פרסום ושיווק דיגיטלי לעולם האירועים והקולינריה. המותג החדש יתמחה ויעניק שירותי פרסום ומיתוג אך ורק בתחום הקולינריה והאירועים על בסיס המוצרים הטכנלוגיים שפותחו בריצ'קיד. מייסד ריצ'קיד, אלעד רייכנברג: "עסקי הקולינריה והאירועים הינם עסקים שמעמידים תקציבי פרסום לא מבוטלים בכדי למשוך את תשומת ליבו של הצרכן, אך בכל הקשור לאפקטיביות הם עדיין נשארו מאחור. התעשייה עדיין נשענת על אתרי האינדקס ופחות על שיווק ופרסום חדשני ממוקד קהל מטרה, מבוקר ומדיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה