חדשות

הרשות לפיתוח הגליל מוציאה את תקציב הפרסום למכרז

משה בנימין | 
הרשות לפיתוח הגליל (צילום יח"צ)
הרשות לפיתוח הגליל מוציאה את תקציב הפרסום למכרז. התקציב השנתי עומד על פחות ממיליון שקל לשנה, כך על פי יפעת בקרת פרסום. בשנים האחרונות טיפלו בתקציב משרד הפרסום אשכנזי זלצמן BSA לצד לשכת הפרסום הממשלתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה