חדשות
סטורי'ס בטלוויזיה: שברולט עם המשפיענים של לידרס בקמפיין חדש
משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת UMI עלו השבוע בקמפיין חדש לשברולט ספארק, רכב המיני של המותג. בהתאם לקהל היעד הצעיר של המותג, המהלך מתבסס על שפת הרשתות החברתיות בשילוב קטעי סטוריז אמיתיים מחשבונות האינסטגרם של 3 משפיעינים, בשיתוף פעולה עם חברת לידרס. הקמפיין כולו צולם במכשירים הסלולריים של האינסטגרמרים שנבחרו לפרויקט: מאירקו - צלם אופנה, טל רביבו - אמן תנועה וקפיצות וגל גולד - רקדנית היפ הופ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


