חדשות

גיתם BBDO זכה במכרז על תקציב הדיגיטל של הטכניון

משה בנימין | 
עדו הר טוב (צילום יח"צ)
משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב הדיגיטל של המכון הטכנולוגי לישראל המוכר יותר בשמו הנפוץ הטכניון. גיתם יחליף את ברוקנר יער לוי שטיפל בתקציב עד כה. המכרז על חלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום של הטכניון יצא לדרכו לפני כחצי שנה. תקציב המוסד החיפאי עומד על כ-1.3 מיליון שקלים שרובו, למעלה מ-50% מוקצים לתחום הדיגיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה