חדשות
גיתם BBDO זכה במכרז על תקציב הדיגיטל של הטכניון
משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב הדיגיטל של המכון הטכנולוגי לישראל המוכר יותר בשמו הנפוץ הטכניון. גיתם יחליף את ברוקנר יער לוי שטיפל בתקציב עד כה. המכרז על חלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום של הטכניון יצא לדרכו לפני כחצי שנה. תקציב המוסד החיפאי עומד על כ-1.3 מיליון שקלים שרובו, למעלה מ-50% מוקצים לתחום הדיגיטל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


