חדשות
בורגראנץ' עולה בקמפיין להשקת מנת הראנץ' החדשה
רשת מסעדות ההמבורגרים בורגר ראנץ' עולה בקמפיין להשקת מנת הראנץ' החדשה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב G, בהיקף השקעה של כ-2 מיליון שקלים.
משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ': "הפרסומת החדשה לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ערכי המנה החדשה, שהיא פשוט גדולה, גם בגודל וגם בטעם. מזמין את כל לקוחותינו להגיע ולטעום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מה שם השחקנית? (ל"ת)בגדול 08/2018/16הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.כדניאל 08/2018/08הגב לתגובה זו1 0פרסומת נחמדה רק חבל שהבחור לא אמין בכלל חחחחחסגור
-
1.בגדול פרסומת די קליטה (ל"ת)ריצ’י 08/2018/01הגב לתגובה זו1 0סגור


