חדשות

תקציב היח"צ של 'חצי חינם' עובר לבן חורין אלכסנדרוביץ'

טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין (צילום חן גלילי)
רשת הסופרמרקטים חצי חינם מעבירה את תיק יחסי הציבור שלה למשרד בן חורין ואלכסנדרוביץ'. המשרד יטפל באסטרטגיה וייעוץ תקשורתי של הרשת ‏לצד סמנכ"לית השיווק אורית שלום-בג.
"כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות שלנו, ובניית מותג ייחודי בישראל, אנחנו גם מרעננים את צוות היועצים שלנו" אמרה אורית שלום-בג. "חצי חינם מתכוונת להמשיך להציע לציבור הישראלי סטנדרט חוויה ורכישה שלא קיים בישראל ואנחנו בטוחים שבאמצעות בן חורין ואלכסנדרוביץ' נעביר מסר זה בצורה נכונה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעבירה? מאיפה מעבירה? ראבק תהיו עיתונאיים (ל"ת)
    ליא 05/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מהממים
    אורית 05/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומרים על הצניעות ועל העובדים הטובים קרוב ללב. מצאתם את הנוסחה יקיריי. גאווה לעבוד אתכם
    סגור