חדשות

הרשות לפיתוח הגליל יוצאת בקמפיין לעידוד תיירות

הרשות לפיתוח הגליל (צילום יחסי ציבור)
הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יוצאים בקמפיין "חופשה בגליל" לעידוד התיירות בצפון. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום  שניידרמן-צופן שעלותו נאמדת ב-300 אלף שקלים יכלול פעילות דיגיטל נרחבת, תשדירים בטלוויזיה בפריים טיים ושלטי חוצות על אוטובוסים בגוש דן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה