חדשות
אצטרובל ממתגת את זרוע הפרסום תחת שם חדש ומצרפת תקציב חדש
קבוצת הפרסום אצטורבל ממתגת מחדש את מחלקת הפרסום והניו מדיה תחת השם בלוטת האצטרובל ומקבלת לידיה במקביל את תקציב קניוני צים אורבן לייף. חברת המדיה, המציעה את שטחי הפרסום על מוניות השירות ובשילוט חוצות תקרא אצטרובל Media.
כאמור, במקביל לפעילות המדיה הוקמה לפני מספר שנים מחלקת פרסום ודיגיטל שהחל מהיום תעמוד בזכות עצמה, כמשרד פרסום נפרד, תחת השם "בלוטת האצטרובל" תחת ניהולו של גדי יוהן. בין תקציבי החברה נמנים קניון גן העיר, רשת סופר יודה ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אורן נוכל קטןדויד 06/2022/05הגב לתגובה זו0 0איש ללא ערכים.סגור
-
1.בלוטת האצטרובל ...מי 09/2019/09הגב לתגובה זו0 0נו באמתסגור
-
מה את מתפוצצתבני 09/2019/10הגב לתגובה זו0 0מה את מתפוצצתסגור