חדשות

יועץ התקשורת של לשכת עורכי הדין במחוז חיפה: יבגני זרובינסקי

אושיית הרשת ובעל המשרד "זרובינסקי פרסום וייעוץ אסטרטגי" ילווה בנוסף את הפעילות הדיגיטלית של הלשכה
אייס |  2
יבגני זרובינסקי בלשכת עורכי הדין מחוז חיפה (צילום מרים משולם)
יבגני זרובינסקי, הבעלים של משרד "זרובינסקי פרסום וייעוץ אסטרטגי", ישמש כיועץ התקשורת של לשכת עורכי הדין במחוז חיפה וילווה את הפעילות הדיגיטלית של הלשכה.
מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין מונה למעלה מ-9,000 חברים ועורך באופן קבוע כנסים והשתלמויות. הלשכה מספקת לחברים בה מענה בנושאים משפטיים, הגנה על ענייניהם המקצועיים, אתיקה מקצועית, ביטוח ומספקת פלטפורמה לעזרה הדדית בין חברי הלשכה.
"שמחים על שיתוף הפעולה שנועד לסייע לגבש ולנהל את פעילות התקשורת וההסברה במרחב התקשורתי המגוון, כחלק מאסטרטגיה להנגיש לציבור עורכי הדין ולציבור הרחב בכלל את כלל המידע, השירותים והפעילות של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה", אמרה על המינוי עו"ד תמי אולמן, יו"ר ועד לשכת עורכי הדין מחוז חיפה.
זרובינסקי (34), עוסק בתקשורת ודיגיטל מגיל 17, והפך בשנים האחרונות לדמות מוכרת בישראל בזכות הרשתות החברתיות. הוא נבחר בעבר לאיש השנה ברשת על ידי רדיו תל אביב, רדיו חיפה, עכבר העיר, רדיו גלי ישראל, רדיו דרום, ערוץ 9 ועוד. אשתקד נבחר זרובינסקי ל-100 המשפיעים בישראל על ידי TheMarker ועל ידי ארגון הדיגיטל הישראלי. בנוסף הוא משמש כיועץ אסטרטגי לאישים פוליטיים. בין לקוחות  המשרד ניתן למצוא את קניוני עזריאלי, מליסרון, נמל חיפה, רשת ויקטורי ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה הבדיחה הזו? (ל"ת)
    אורן 01/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    מלךךךך (ל"ת)
    אורן 01/2020/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור