חדשות
ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של ICR מקבוצת ישראל-קנדה והאחים נקש
משרד הפרסום הוותיק יקדם את עשרות פרויקטי הנדל"ן של ICR ברחבי הארץ. בנוסף, הודיע המשרד על זכייה בשני תקציבי פרסום מתחום המזון - טחינה בראכה ו"הדוד משה", ועל קידום שירי הייסר ואסף גריס לתפקיד משנה למנכ"ל
משרד הפרסום הוותיק ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של ענקית הנדלן ICR, בראשה עומד המנכ"ל מורדי שבת. החברה הקודמת מנרב נמחקה מהבורסה לאחר שנרכשה לאחרונה על ידי קבוצת ישראל קנדה בשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ובידי ראם מגורים שבשליטת האחים נקש ורז עודד. המשרד יטפל במיתוג מחדש של ICR, וכן בפרסום עשרות הפרויקטים שלה ברחבי הארץ.
בנוסף, הודיע המשרד על זכייה בשני תקציבי פרסום נוספים בתחום המזון: בראכה - מותג הטחינה והחלווה הגדול בישראל ו"הדוד משה" – מותג החקלאות מהנגב המערבי, המוביל את מכירת תפוחי האדמה בארץ. ראובני פרידן מחזיק גם בתקציבי פרסום של חברות מזון מובילות כמו: מחלבות גד, ויסוצקי, עוף טוב, נייצ'ר ואלי, זיתא וגלידות פלדמן.
במקביל לגיוס הלקוחות החדשים, קודמו סמנכ"לי הלקוחות שירי הייסר ואסף גריס לתפקיד משנה למנכ"ל. שירי הייסר החלה את דרכה בראובני פרידן לפני 12 שנים ואף עבדה כמנהלת שיווק בגרופון. אסף גריס הצטרף למשרד לפני 5 שנים, אחרי ששימש כסמנכ"ל השיווק של מזגני טורנדו ומנהל לקוחות באדלר חומסקי.

אסף גריס ושירי הרייס יקודמו לתפקיד משנה למנכ"ל בראובני פרידן. צילום פרטי
זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: "בתקופת הקורונה גילינו אילו עוצמות אדירות יש בראובני פרידן – במקצועיות, במחויבות וברוח הצוות. אנחנו מקפידים לשמור על העובדים שלנו ככל האפשר, ומקבלים מהם בחזרה התלהבות ואנרגיות נפלאות. ניצלנו את התקופה למאמצי גיוס לקוחות, ואנחנו מברכים את שלושת המותגים המנצחים שהצטרפו למשפחה שלנו. וכמובן את שירי ואסף – שני סמנכ"לי הלקוחות הטובים בארץ - שהמינוי שלהם הוא מהמוצדקים בהיסטוריה. עד כה, אנחנו מסכמים את הקורונה כתקופה חיובית ומעוררת השראה עבור ראובני פרידן, וגאים בהנהלה ובעובדים שלנו שבזכותם יש לנו בטחון שנצלח את המשבר בהצלחה."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.איך אני אוהבים כשלא מגזימיםערן 07/2020/21הגב לתגובה זו3 1עוצמות אדירות / התלהבות ואנרגיות נפלאות / מותגים מנצחים / סמנכ״לי הלקוחות הטובים בארץ / מהמוצדקים בהיסטוריה / הקורונה תקופה חיובית ומעוררת השראה... אם לא היה מדובר בראובני פרידן הייתי אומר שזו פארודיה. אבל במקרה שלהם אני לא בטוחסגור
-
1.ברכותדליה 07/2020/21הגב לתגובה זו1 0שירי יקרה, המון הצלחה לך ולכולם בראובני פרידן, המשיכו לעשות חיל, צוסגור


