חדשות

אריה דרעי: "נתניהו יהיה ראש ממשלה עם בנט"

יו"ר ש"ס בריאיון לבן כספית וינון מגל ב-103FM סיפר על תחושותי לקראת הבחירות: "הגוש יזכה ל-62-63 מנדטים". מבקר את נתניהו בהתנהלותו נגד ראשי "תקווה חדשה": "עשה טעות בפגיעה בסער ואלקין"
אביחי דלאל |  4
אריה דרעי (צילום יעקב כהן)
יו"ר מפלגת ש"ס, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי, התראיין הבוקר ל-103FM בתכנית של ינון מגל ובן כספית. דרעי סיפר שם על תחושותיו לקראת הבחירות לכנסת ה-24 ומאמין כי ראש הממשלה יהיה בנימין נתניהו עם רוב גושי של למעלה מ-61 מנדטים בממשלה עם מפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט.

אריה דרעי ובנימין נתניהו (צילום: יהונתן סינדל, פלאש 90)
כאמור, להערכתו של דרעי, ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו ימשיך לקדנציה נוספת ונפתלי בנט ו"ימינה" יצטרפו לממשלה: "ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם ממשלה של 61 לפחות, כולל נפתלי בנט אני מעריך שנגמור ב־63-62".
בהמשך דרעי ביקר את התנהלות ראש הממשלה עם ראשי מפלגת "תקווה חדשה",  גדעון סער וזאב אלקין כשאמר: "אשמח מאוד שנקים ממשלה רחבה. אני חושב שנתניהו עשה טעויות בפגיעה בגדעון סער וזאב אלקין".
בהמשך, דרעי התייחס לאפשרות שסער יהיה ראש ממשלה ולכך שיושב ראש "יש עתיד" יאיר לפיד "נעלם" ואמר: "מה יאיר לפיד נעלם? הוא הולך לקבל 20 מנדטים ואפילו יותר. לפיד יהיה גדול הפעם. אז לפיד יוותר לסער? מה זה הדבר הזה?"

יאיר לפיד ואריה דרעי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
בסיום הריאיון, דרעי החליט לתקוף את התקשורת וסיקור החרדים: "היא בקמפיין חזק מאוד. הבינו שהמעצור היחידי להחליף את נתניהו זה החרדים, ולכן מכים בחרדים כדי להכות בנתניהו. אם הייתי נותן כותרת שאני שוקל לתמוך בלפיד או סער, הייתם רואים איך פתאום החרדים הופכים להיות 'בשר מבשרינו'".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תיתבייש
    אזרח מודאג 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לסבול הכל אבל אסיר לשעבר פושע גנב ועוד שר במשרד שבו ביצע את הפשע שבגינה ניכנס לכלא רק עם ראש ממשלה מושחת כמו שיש לנו דרעי מכלוף יכול להיות כזה זה הבושה הגדולה של מדינת ישראל תעודת יושר אתה לא יכול לקבל דרעי מכלוף
    סגור
  • 3.
    אריה דרעי עבריין מורשע לא יכול להיות נהג מונית
    גולן 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בישראל אדם שישב בכלא יכול להיות שר אבל לא יכול להיות נהג מונית כי אין לו תעודת יושר.אזרחי ישראל אלה באמת הדמויות שאתם רוצים שינהיגו אתכם???עבריינים??אסירים??ישראל חייבת שינוי המנהיגים העכשוויים שלנו מסכנים את קיום המדינה כי הם מושחתים וחושבים רק על עצמם
    סגור
  • 2.
    כותרת מטעה. תקשיבו לראיון המלא באתר מעריב
    נהנתניהו-עבאס 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן להקשיב מה דרעי פלט בראיון הזה. אמר בהתחלה שהוא קצת חולה. פלט דברים שלא היה אמור לאמר.. בין השאר משתמע שהוא מספר על הבדל תהומי בין התנועה האיסלמית של עבאס (שקשורים ישירות לחמאס ורקדו על הגגות כשירו עלינו טילים מעזה) ומשתמע בעצם שהוא מעדיף איתם ממשלה (בה כוחו גדול) על פני ממשלה עם סער ובנט. כמו כן הוא אומר שם שיש 15 מנדטים של המעטפות הכפולות (מעטפות "מבודדי" הקורונה) שאפשר יהיה בתרגילים של מפלגת השילטון (הליכוד) כמו בבחירות הקודמות לרשום אותם כמצביעי נהנתניהו/דרעי בקלפיות המקור (או הפוך). תרגילים כמו שעשו בבחירות הקודמות, אבל הפעם ב ג ד ו ל...
    סגור
  • 1.
    אל תדאגו! דרעי יערוב לקיום כל ההסכמים עם בנט! בדוק!
    רמי בן שמחון 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבצל עליו.
    סגור