משפט

טלי גוטליב מגיבה לסערת נווה ואורנשטיין: "מה יעשו לו? כלום"

לאחר חשיפת הקשר לכאורה בין ראש לשכת עורכי הדין לשעבר לבין נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בדימוס, חברת הכנסת מהליכוד פרסמה ציוץ נזעם. לדבריה, אורנשטיין "קיבל טובת הנאה" או ש"אולי יש הסבר תמים לתמלולים הללו". כך או כך, סיכמה בשתי המילים: "עצוב מאוד"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שהשבוע נחשף בעיתון הארץ הקשר לכאורה בין אפי נוה, מי שהיה ראש לשכת עורכי הדין, לשופט איתן אורנשטיין, מי שהיה נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, והיום נחשב לאחד מבכירי הבוררים בארץ, התחוללה סערה במערכת הפוליטית ובקרב כלי התקשורת.
הקלטות שפורסמו חושפות כיצד נוה תפר לאורנשטיין את תפקיד הנשיא ובתמורה דרש מהשופט לא מעט דברים. בהקלטה נוה ואורנשטיין נשמעים צוחקים על המקרה. השופט אורנשטיין הגיב לאפי: "אפי, אני פרעתי את החוב אם כך", נוה ישר הגיב לו: "לא. אני אמצא לך חדש. מה אתה חושב לך חביבי?".
 
ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) הגיבה לפרשה בציוץ שפרסמה בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר). בדבריה שפורסמו אמש (חמישי), כתבה כך: "נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר איתן הורנשטיין קיבל טובת הנאה את מינויו לנשיא על פני מועמדים אחרים ובתמורה התחייב שתיקי נזיקין בהם עסק משרדו של יו״ר הלישכה דאז אפי נווה לא יועברו לדיון אצל השופטת גנות. כך עולה בתימלולי שיחות בין השניים".
 
כל טעויות הכתיב, והטעות בשם המשפחה, כתובות במקור. "הורנשטיין פרש מהשיפוט. מה יעשו לו? כלום. הוא עדיין משמש כבורר. הכל לכאורה כמובן ואולי יש הסבר תמים לתימלולים הללו..  עצוב מאוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרוש תחקיר פלילית וצו עיכוב יציאה על אדון אורנשטיין (ל"ת)
    כל מילה בסלע 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור